Ik snap er gewoon helemaal niets meer van. Bijna elke avond verlies ik internet verbinding en moet de modem weer opnieuw opstarten om het weer bruikbaar te maken. Ik heb contact gehad met Ziggo, het aansluitpunt en de modem zijn beide al vervangen. Signaal sterkte ziet er volgens de klantenservice medewerkers goed uit. De diagnose tool in de webgui van de modem zegt ook niets nuttigs, alleen dat de één van mijn toestellen niet een goede WiFi verbinding heeft. Een ping test laat ook gewoon zien dat mijn PC wel verbinding kan maken met websites maar alle toestellen op het netwerk zeggen gewoon dat er geen internet verbinding is.
Op dit moment zegt Ziggo ook dat ze niets verder voor me kunnen doen en het enige dat ik zelf volgens hun kan proberen is toestellen één voor één loskoppellen tot dat ik geen storing meer krijg.
Als jullie nog wat tips voor me hebben zou ik het graag horen.
Op dit moment zegt Ziggo ook dat ze niets verder voor me kunnen doen en het enige dat ik zelf volgens hun kan proberen is toestellen één voor één loskoppellen tot dat ik geen storing meer krijg.
Als jullie nog wat tips voor me hebben zou ik het graag horen.