Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-10 18:07
Ik ben in dubio. Kind van 5 speelt nu graag af en toe op een oude iPad air 2. Nu ziet oma dat, waar hij regelmatig is en wil ook een tablet voor hem kopen voor daar.

Momenteel twijfel ik tussen de Xiaomi pad 6 Of de iPad 2021.

Enkele overwegingen:
- Het betaalbare iPad model heeft 64gb opslag. Ga ik daar snel mee in de knoei komen?
- Op telefoongebied ben ik team Android, maar heb eerder trage Android tablets gehad. Gaat die Xiaomi tab net zo vloeiend werken als een huidige midrange smartphone?
- In mijn optiek is voor Android meer aan simpele games gratis te downloaden, of anders volledig te ontgrendelen tegen een lage eenmalige uitgave. Bij Apple heb ik het idee dat je vaak tegen abonnementen aanloopt. Klopt dit gevoel?

Hulp is welkom, vast genoeg ouders die hier het wiel al voor uitgevonden hebben.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 16:24

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Voor alleen wat spelletjes en Youtube Kids (bijv) is 64GB echt wel genoeg.
In de toekomst kunnen de spellen wel wat groter worden, maar zoveel spellen hoeven er ook niet op.

Doorgaans neemt media de meeste ruimte aan storage (fotos, videos en muziek) dus zolang dat er niet op gaat, kun je met 64GB echt wel vooruit.

Door een pi-hole en Wireguard VPN verbinding naar huis zijn de meeste spellen ook zonder ads.
Dat vergt uiteraard wel iets meer instellingen.

[ Voor 18% gewijzigd door Hann1BaL op 19-09-2023 16:04 ]