| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Vraag
Alle reacties
Nee, dat gaan we waarschijnlijk niet meer doen. Destijds kwamen er een paar andere toestellen tussen met hogere prio. Wat daarin ook meespeelde is dat de testresultaten van de Edge 40 Pro weliswaar niet slecht zijn, maar ook niet opvallend goed. De concurrent waaraan hij het meest gewaagd is, de OnePlus 11, was al langer uit en ook net iets goedkoper.
Intussen is de Edge 40 Pro alweer een paar maanden uit en zou een review vermoedelijk te laat komen om nog veel toe te voegen. En de komende paar maanden zit de smartphoneplanning sowieso al stampvol met nieuwe reviews.
Intussen is de Edge 40 Pro alweer een paar maanden uit en zou een review vermoedelijk te laat komen om nog veel toe te voegen. En de komende paar maanden zit de smartphoneplanning sowieso al stampvol met nieuwe reviews.
Wel jammer, qua snelheid en batterij duur was de Edge 30 ultra zo een beetje de referentie en ik verwacht niets minder van de Edge 40 Pro. Als tweaker zijnde zou ik meer aandacht geven aan underdogs dan aan hyped toestellen.
[ Voor 23% gewijzigd door LeStef op 26-11-2023 13:47 ]
Inderdaad jammer. Echt prijzig lijkt deze edge 40 niet en met de 256GB...
Ik wil eigenlijk misschien ook eens een minder bekend toestel aanschaffen. Slechter dan mijn huidige S8 zal die dan niet zijn veronderstel ik.😁
Misschien toch een algemene vraag dan...Motorola ok of afblijven?🤔
Ik wil eigenlijk misschien ook eens een minder bekend toestel aanschaffen. Slechter dan mijn huidige S8 zal die dan niet zijn veronderstel ik.😁
Dat is geen vraag voor de redactie. Gezien de initiële vraag al beantwoord is en we hier offtopic gaan sluit ik het topic.Chrisandroid schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 22:21:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Dit topic is gesloten.