Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Goedemorgen, is er nog ergens een actieve en bruikbare tweetdeleter online?
Ik wil mijn account deactiveren en daarna verwijderen, maar ik wil eerst zeker weten dat alle tweets ook verwijderd zijn, dan wel worden.
Welke tweetdeleter ik ook probeer, er moet overal een abonnement afgesloten worden en daar heb ik geen zin in.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@OmeAnne door de API aanpassingen van X / Twitter zijn voor zover ik weet dat soort functies niet meer mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:55

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Het is wel mogelijk, maar helaas valt dit onder de betaalde API, en geen third-party dienst wil dit gebruiken.

Voor zover ik weet worden bij hij het verwijderen van je account alle tweets gewoon verwijderd/onzichtbaar gemaakt. Je kan ook voor de zekerheid je @Twitterhandle/naam nog even aanpassen als je echt anoniem wilt zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door AW_Bos op 19-09-2023 12:04 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 30-09 10:06

jurroen

Security en privacy geek

Volgens mij heb ik destijds wat Perl code getypt om het zelf voor elkaar te krijgen, maar dat was ver voordat die clown het over heeft genomen. Je zou op wat code kunnen zoeken, kwam bijvoorbeeld deze tegen.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

jurroen schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:11:
Volgens mij heb ik destijds wat Perl code getypt om het zelf voor elkaar te krijgen, maar dat was ver voordat die clown het over heeft genomen. Je zou op wat code kunnen zoeken, kwam bijvoorbeeld deze tegen.
Tegenwoordig moet je V2 gebruiken, met andere endpoints. Ik vermoed dat dit script nog V1 gebruikt. En natuurlijk moet je 'die clown' ook betalen voor die endpoints tot het verwijderen van een tweet.

[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 19-09-2023 23:49 ]

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Ik heb de naamswijziging toegepast, goeie tip! En toen het account gedeactiveerd.
Ik ga er vanuit dat na die 30 dagen de tweets ook daadwerkelijk verwijderd worden.
Niet dat er ook maar iets in staat wat niet door de beugel kan, wil alleen niet dat er ook maar enigszins een poging mee gedaan kan worden tot identiteitsfraude.

• AW_Bos

AW_Bos

Van fraude hoef je niet uit te gaan. Ik raad wel aan om alles af te koppelen wat aan Twitter linkt. Als je ergens opnieuw inlogt, kan je weer opnieuw beginnen met het verwijderen.

Pagina: 1