Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 01-06 18:31
Hoe kan ik grote video bestanden(alsnog) exporteren van mijn telefoon naar mijn PC als third apps niet mee werken wegens de grootte en te slechte internet verbinding? en ik geen fysieke kabel van mijn telefoon naar mijn pc heb?
...

Ik heb dit jaren oud en vertrouwd met Airmore Web en de Airmore app zelf gedaan. Connecten via IP adres, telefoon scannen, je gallerij duidelijk en gecategoriseerd online zie, met 1 klik op de knop alles selecteren en exporteren(downloaden).
...

Ik heb airmore geprobeerd opnieuw aan de praat te krijgen, de site lijkt een beetje outdated en de officiele app was zo niet meer officieel dat ik een apk moest runnen. Alles is ook traag. Hij pakt ook geen previews van de gallerij zodat ik zie wat ik download. Zoals in de titel vermeld zijn de bestanden zó groot, 4K 60FPS, dat de download halverwege stopt.

Als 2e interessante optie heb ik Google Drive geprobeerd, dat is deels gelukt, maar voornamelijk de kleine bestanden. Dat moest ook want m'n telefoon was te vol dat gallerij functies niet meer werken, daardoor komen we op het volgende probleem dat Google Drive ook óf de grootte van de bestanden niet aan kan, of de connection is gewoon heel bad.

Als laatste heb ik de classic kabel geprobeerd van normale USB - USB-C, maar dat mocht niet baten omdat die waarschijnlijk niet de opties geeft om bestanden over te dragen. Dus waarschijnlijk heb ik dan de verkeerde kabel. Ik moet zeggen dat ik de classic kabel niet de fijnste optie vind overigens, die standaard random mappen die je dan krijgt vind ik zo onoverzichtelijk.

Zo heb ik nu dus een redelijk specifieke en uitgebreide omschrijving gegeven van wat de situatie een beetje is. Dit moet zo snel mogelijk opgelost worden omdat ik dalijk simpelweg niks meer kan fotograferen of filmen, en dan heb ik een probleem.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Fijne dag.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:34
Probeer het eens met de gratis app Sweech
Kan je downloaden uit de play store

Dat werkt ook via een web interface achtig iets zoals je nu ook gewend ben en is gratis
Vraagt ook niet veel van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Je laadt je telefoon toch op met een kabel? Waarom kun je die niet gebruiken om met je computer te verbinden? Anders gebruik je een clouddienst met wat gratis opslag? Google Foto's, Dropbox, OneDrive?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
WhiteHwk schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 06:20:
Probeer het eens met de gratis app Sweech
Kan je downloaden uit de play store

Dat werkt ook via een web interface achtig iets zoals je nu ook gewend ben en is gratis
Vraagt ook niet veel van de telefoon
Ik waardeer je poging, maar die app is blijkbaar alleen beschikbaar voor een oudere versie van android. Ik heb m net in de playstore opgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:34
luukdr98 schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:46:
[...]

Ik waardeer je poging, maar die app is blijkbaar alleen beschikbaar voor een oudere versie van android. Ik heb m net in de playstore opgezocht.
Hm hij draait wel goed op mijn S22 met android 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
CLB schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 06:26:
Je laadt je telefoon toch op met een kabel? Waarom kun je die niet gebruiken om met je computer te verbinden? Anders gebruik je een clouddienst met wat gratis opslag? Google Foto's, Dropbox, OneDrive?
Zoals ik al vermeld had(wellicht heb je eroverheen gelezen), geeft de oplaadkabel die ik heb + geeft mijn telefoon geen melding om bestanden te overdragen. Dat is wel gek.

Edit / Update: Ik heb dus wel een Google Drive die alles automatisch synchroniseerd, maar dat zag ik meer als een online fotoboek en niet echt als een cloud, daar stond ik niet echt bij stil. Dus dat is ook een optie inderdaad. Ik zal is kijken of ik het daar een beetje kan categoriseeren en downloaden.

In principe elke manier van vanuit mijn gallerij naar een cloud uploaden lukt gewoon niet omdat mijn telefoon al te vol is en daardoor gallerij functies, transferen, gewoon niet werken.

[ Voor 33% gewijzigd door luukdr98 op 19-09-2023 17:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:42

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb zelf ook een S22 waarvan de USB-poort al enige tijd stuk is. Ik gebruik meestal de app 'WiFi Pro FTP Server' om een FTP-server op te zetten en zo draadloos bestanden over te zetten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukdr98
g0tanks schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 16:58:
Ik heb zelf ook een S22 waarvan de USB-poort al enige tijd stuk is. Ik gebruik meestal de app 'WiFi Pro FTP Server' om een FTP-server op te zetten en zo draadloos bestanden over te zetten.
Ik geloof niet dat mijn usb poort perse stuk is, maar ik krijg gewoon niet de optie. Overigens kreeg ik die de afgelopen jaren uberhaupt niet meer omdat alles tegenwoordig online is. Wat jij zegt met die Wifi Pro en FTP-server klinkt voor mij allemaal veel te moeilijk en technisch haha. Ik gebruikte altijd Airmore, vreselijk simpel en precies wat je vraagt. Nu word ik bij alternatieven doodgegooit met hele onnodige dashbords, control rooms en premium plus pakketten, echt het slaat nergens op. Want ik heb er gewoon niks aan. Geen behoefte aan.

• luukdr98
Het is voor nu opgelost met Airdroid! Bijna hetzelfde als Airmore!
Pagina: 1