Toon posts:

leuk internet

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een mindbreaker voor jullie....

Mijn netwerkkaart is goed geinstaleerd, ik krijg een IP adres, een default gateway en alles maar ik heb nog steeds geen internet....en het ligt zeker niet aan mijn firewall...het vreemde is namelijk dat ie soms wel en soms het niet doet ....weird shit :'( Weet iemand wat ik kan doen?.... :?

Verwijderd

heb je soms @home en woon je in regio sneek? :9

Verwijderd

Mindbreaker zonder info is niets.

ping je eigen pc,
ping de gateway
ping de dns
ping een webserver (IP)
ping een webserver (naam)

waar gaat het fout?

Waarom is het je firewall niet? Die zal het dan wel zijn. Als je niet weet wat het is, maar wel "zeker" zijn dat iets het niet is... Watson, watson toch.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:31
DNS :?

doe eens in een dos prompt : ping www.ns.nl

als dat niet werkt:
ping 217.194.102.162
(dan is je dns niet goed)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 21:15 schreef Masta-T het volgende:
Mindbreaker zonder info is niets.

ping je eigen pc,
ping de gateway
ping de dns
ping een webserver (IP)
ping een webserver (naam)

waar gaat het fout?

Waarom is het je firewall niet? Die zal het dan wel zijn. Als je niet weet wat het is, maar wel "zeker" zijn dat iets het niet is... Watson, watson toch.

Het kan mn firewall niet zijn. Ik heb het al een paar keer aangezet en uitgezet. Het heeft geen nut.

Wat het ook kan zijn...en dat klinkt misschien een beetje dom... |:( maar ik heb gisteren winXP geinstaleerd en hij heeft alle IRQ door elkaar gegooid...mn netwerkkaart, videokaart, geluidskaart en nog iets dat win gebruikt...zwaar kut...en ik kan het niet veranderen nergens... :(

• dijkmane
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:23

dijkmane

biertje ?

probeer nou eens te pingen, zoals beschreven. dan weet je meteen meer.

en wat configuratie informatie zou ook wel handig zijn..

specs : wil je niet weten

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 september 2001 22:01 schreef Labius_Caesar het volgende:

[..]
Tja als je dan niet wil lezen en de tips wil opvolgen die worden gegeven komen we er natuurlijk niet, misschien kan je beter eerst even het volgende lezen:
  • [topic=152460]
Daarna kun je met de zoekfunctie van GoT vast ook nog wel het een en ander vinden over vergelijkbare problemen. Mocht je dan nog een vraag hebben? Stel die dan in een nieuw topic, op de in de [topic=152460] omschreven manier.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.