Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paramarenko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-12-2024

Paramarenko

getriggity riggitywreckedson

Topicstarter
Ik zoek een?
Tablet
Wat is je budget?
500-590

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Gamen, muziek luisteren, beetje werken en bankzaken doen. easy tasks met soms een uitstekertje maar vooral gamen

Wat heb je zelf al gevonden?
normaal ben ik meer voor samsung (android) omdat ik hier ook nog andere gaming apps op kan installeren. Natuurlijk is het scherm en de ondersteuning van een ipad veel beter... alles heeft zijn voordelen en zijn nadelen wat het best moeilijk maakt.... Ik vroeg me af wat jullie aanbevelen?

De s7 van samsung of de ipad 2022 liggen beiden in de catergorie van prijs. In andere merken heb ik niet zo veel vertrouwen jammer genoeg of er moet me hier iemand overtuigen :)

Wubba lubba dub dub

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 13:02
Tsja, beide opties werken goed stand alone. Echter heb je al een Samsung telefoon dan integreerde een Samsung tablet wel wat beter en kun je ook bijvoorbeeld je telefoon gesprekken en berichten op de tablet beantwoorden (net als met een iPhone en iPad combinatie).
Dus ik zou voor de combo gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paramarenko
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-12-2024

Paramarenko

getriggity riggitywreckedson

Topicstarter
swhnld schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 19:12:
Tsja, beide opties werken goed stand alone. Echter heb je al een Samsung telefoon dan integreerde een Samsung tablet wel wat beter en kun je ook bijvoorbeeld je telefoon gesprekken en berichten op de tablet beantwoorden (net als met een iPhone en iPad combinatie).
Dus ik zou voor de combo gaan.
Thx voor je antwoord.

Wubba lubba dub dub