Ik loop tegen een bijzonder (irritant) ding aan wanneer ik vanuit mijn auto (skoda, amundsensysteem ) bel met mijn S21 naar mijn vriendin zodra zij haar A52 op luidspreker zet. Ik hoor haar helemaal niet meer, tenzij ze begint te schreeuwen. Zelfs luid praten komt niet door.
Haalt ze haar telefoon van luidspreker is het weer prima.
Hoe krijg ik dit weer werkend of troubleshoot ik dit verder? Mijn sterke vermoedde is dat het aan een instelling in mijn S21 zit want ik heb het volgende gedaan:
Niet bellen via de carkit -> zelfde probleem
Bellen via mijn zakelijke iphone via de carkit -> geen probleem
Hiermee denk ik dus de carkit te kunnen uitsluiten en ook meteen dat het aan haar kant zou zitten want via iphone werkt t gewoon.
Wat overblijft is de S21. Iets doet mij vermoeden dat er een soort ruisonderdrukking heel sterk onderdrukt, maar ik kan dat helemaal niet terugvinden in instellingen.
Iemand de gouden tip? (En vriendin niet op luidspreker laten zetten is dat niet
)
Haalt ze haar telefoon van luidspreker is het weer prima.
Hoe krijg ik dit weer werkend of troubleshoot ik dit verder? Mijn sterke vermoedde is dat het aan een instelling in mijn S21 zit want ik heb het volgende gedaan:
Niet bellen via de carkit -> zelfde probleem
Bellen via mijn zakelijke iphone via de carkit -> geen probleem
Hiermee denk ik dus de carkit te kunnen uitsluiten en ook meteen dat het aan haar kant zou zitten want via iphone werkt t gewoon.
Wat overblijft is de S21. Iets doet mij vermoeden dat er een soort ruisonderdrukking heel sterk onderdrukt, maar ik kan dat helemaal niet terugvinden in instellingen.
Iemand de gouden tip? (En vriendin niet op luidspreker laten zetten is dat niet