Vraag

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:06
Ik loop tegen een bijzonder (irritant) ding aan wanneer ik vanuit mijn auto (skoda, amundsensysteem ) bel met mijn S21 naar mijn vriendin zodra zij haar A52 op luidspreker zet. Ik hoor haar helemaal niet meer, tenzij ze begint te schreeuwen. Zelfs luid praten komt niet door.
Haalt ze haar telefoon van luidspreker is het weer prima.

Hoe krijg ik dit weer werkend of troubleshoot ik dit verder? Mijn sterke vermoedde is dat het aan een instelling in mijn S21 zit want ik heb het volgende gedaan:

Niet bellen via de carkit -> zelfde probleem
Bellen via mijn zakelijke iphone via de carkit -> geen probleem

Hiermee denk ik dus de carkit te kunnen uitsluiten en ook meteen dat het aan haar kant zou zitten want via iphone werkt t gewoon.

Wat overblijft is de S21. Iets doet mij vermoeden dat er een soort ruisonderdrukking heel sterk onderdrukt, maar ik kan dat helemaal niet terugvinden in instellingen.

Iemand de gouden tip? (En vriendin niet op luidspreker laten zetten is dat niet :p )

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:20
Wat gebeurt er als je je vriendin belt vanaf je S21 via de carkit, maar zij antwoord op je zakelijke iPhone, en zet die op de luidspreker?
Wat je dan uitsluit is of het bijvoorbeeld aan een specifieke Samsung codec kan liggen.

Daarnaast, als je je vriendin's A52 belt, maar je beste vriend beantwoord die telefoon en zet op de luidspreker, dit om uit te sluiten dat het niet je vriendin is die in haar gedrag iets doet zoals met de rug naar de telefoon staan te koken en in de afzuigkap staat te praten of zo?

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:06
swhnld schreef op donderdag 21 september 2023 @ 13:19:
Wat gebeurt er als je je vriendin belt vanaf je S21 via de carkit, maar zij antwoord op je zakelijke iPhone, en zet die op de luidspreker?
Wat je dan uitsluit is of het bijvoorbeeld aan een specifieke Samsung codec kan liggen.

Daarnaast, als je je vriendin's A52 belt, maar je beste vriend beantwoord die telefoon en zet op de luidspreker, dit om uit te sluiten dat het niet je vriendin is die in haar gedrag iets doet zoals met de rug naar de telefoon staan te koken en in de afzuigkap staat te praten of zo?
Eerste ga ik doen.

2e is vooral als ze in de auto zit en dan hangt de a52 in een houder recht voor haar. (En als ik dus met ander toestel bel hoor ik haar prima ookal zet ze m op luidspreker)