Mijn zoontje heeft tijdens het buitenspelen een hoepel in de lucht gegooid die op het hoofd/bril van een BSO-medewerktster is gevallen. Gelukkig alleen schade aan de bril, maar nu kwam (tijdens het ophalen van de kinderen) de vraag of wij dit zelf 'via de verzekering' willen afhandelen. Er is nog niks geroepen over bedragen etc. Kan ook niet, want het is net gebeurd.
Ik heb aangegeven het vervelend te vinden voor de medewerker, maar dit graag wel via het hoofdkantoor/BSO-organisatie af te handelen. Dat was prima en we zouden nog horen.
Uiteraard wil ik mijn verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan, maar om even te checken bij andere tweakers. Is het gebruikelijk dat dit via de persoonlijke WA van ouders gaat of heeft de BSO normaliter ook een verzekering voor zo'n 'bedrijfsongeluk'?
Benieuwd of er ervaringen/tips bij jullie zijn. Dank alvast!
Ik heb aangegeven het vervelend te vinden voor de medewerker, maar dit graag wel via het hoofdkantoor/BSO-organisatie af te handelen. Dat was prima en we zouden nog horen.
Uiteraard wil ik mijn verantwoordelijkheid niet uit de weg gaan, maar om even te checken bij andere tweakers. Is het gebruikelijk dat dit via de persoonlijke WA van ouders gaat of heeft de BSO normaliter ook een verzekering voor zo'n 'bedrijfsongeluk'?
Benieuwd of er ervaringen/tips bij jullie zijn. Dank alvast!