Wel whatsapp bericht ontvangen maar niet kunnen versturen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost_010
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 03-02-2024
Mijn vraag
Een van mijn contactpersonen kan mij wel altijd een Whatsapp bericht sturen die ontvang ik ook, maar als ik er één terug stuur blijft er altijd maar één vinkje. Heeft deze persoon iets met zijn Whatsapp instellingen gedaan?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone 12 laatste software

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:20
ik zou contact zoeken met Whatsapp, officieel is er volgens mij geen instelling die na afleveren alsnog alleen 1 grijs vinkje laat staan. Enige wat je uit kunt zetten is dat de vinkjes blauw worden wanneer berichten gelezen zijn.

Enige wat je nog kunt proberen is een backup maken, Whatsapp van je telefoon helemaal verwijderen, telefoon herstarten, ook de mappenstructuur verwijderen. Vervolgens whatsapp opnieuw installeren, registreren en de backup terugzetten. mocht er een bug zijn in jou telefoon heb je de uitgesloten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

V = verstuurd, VV= ontvangen. VV blauw is gelezen. VV blauw verschijnt niet als het gelezen is op melding op je scherm, pas na lezen op de app zelf. kan zijn dat hij/zij privacy anders heeft ingesteld

[ Voor 15% gewijzigd door Hackus op 21-09-2023 17:00 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile

Dit gaat over een iPhone, dus schopje die kant op.