Voor €550,- een goede 5.1 speaker set, kan dit??

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
Ik ben aan het rond kijken voor een mooie speakerset tussen de 1100-1300 piek.
Ik wil hiermee:

-Gamen.
-DVD's kijken.
-Muziek luisteren.

Alleen het probleem is, ik ben hier absoluut niet in thuis, ze kunnen mij vanalles aansmeren :'( .

Ik zat te denken aan de Midiland S4 7100plus, alleen deze is helaas (nee ook niet bij regenboog) nergens in Nederland te koop :(.
Hmmm.. wat nu, ik heb jullie raad hard nodig.

ps. Kan je wel voor 1100-1300 een mooi 5.1 geluidssysteem kopen?

w00t

• FireStarter
Weet nou echt niemand dit :?

Please don't ingore me.. :'(

Search heb ik allang gebruikt en ik kijk ook dagelijks hier of er toevallig topics zijn waar ik wat aan heb. Alleen die zijn er niet. Daarom heb ik deze maar geopend, kan niemand mij iets adviseren?

w00t

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Voor dat geld ???? Got only 1 wordfor you boy >:0

VideoLogic !!! >:)

De Sirocco Crossfire.

Geen midiland, of creative ofzo, gewoon VideoLogic :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• FireStarter
Videologic had ik oo ka lop het oog, alleen dan de Videologic Digitheatre DTS, alleen die kost ~fl.1500,- .
Alleen is die zijn geld wel waard.

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Is z'n geld waard, maar geen 4.1 ingang. Dus ook geen EAX of A3D met 4 speakers. Als je die wil kopen, vooral doen !

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• FireStarter
Zijn er meerdere mensen die deze set hebben; Videologic Digitheatre DTS

w00t

Verwijderd

nee ik hoef die troep niet meer spaar wel door voor een echte spullen
Voor all muziek en dvd moet ik wel een goede geluid hebben
anders spaar ik wel door
Wat ik thuis heb staan alles nieuwe kost maar 2000 piek
en als ik voor een paar pc speakers wil kopen betaal ik zeker geen 1300piek

voorbeeld

jvc rx5000r dolby surround 600piek
4x jbl tx3000 400piek 80watt
jbl control centerspeaker 200piek

totaal 1200 piek
voor 400 piek heb je ook nog een
active sup van jvc 60watt piek 40 watt contenu
samen 1600 piek
het is een tip wat je er mee doet moet je zelf weten
maar mijn broer heeft er spijt van dat hij de creative 2200 serie heeft gekocht van 1000 piek (toen der tijd)

• JT

JT

VETAK y0

Sorry, maar als ik dan losse componenten moet kopen, dan neem ik iig GEEN JVC, en de JBL control kan ik ook niet wild over zijn. Dan ga ik eerder denken aan Yamaha, die met Dolby Digital ook zo'n beetje op die prijs begint. Maar onthoud dat deze speakers in principe losse componenten zijn....sub en versterker is APART en de versterker heeft meerdere ingangen. Je kan er dus ook je eigen speaker kabel tussen gooien.

Ecodan warmtepomp

• FireStarter
Op donderdag 06 september 2001 18:23 schreef JT het volgende:
Sorry, maar als ik dan losse componenten moet kopen, dan neem ik iig GEEN JVC, en de JBL control kan ik ook niet wild over zijn. Dan ga ik eerder denken aan Yamaha, die met Dolby Digital ook zo'n beetje op die prijs begint. Maar onthoud dat deze speakers in principe losse componenten zijn....sub en versterker is APART en de versterker heeft meerdere ingangen. Je kan er dus ook je eigen speaker kabel tussen gooien.
Ik ben hier helemaal niet in thuis, dus ze kunnen mij van alles wijs maken.
Als je hier in thuis bent dan kan je makkelijk wel een mooi setje bij elkaar sprokkelen, alleen ik denk dat ik dat niet kan. Is hiervoor geen NLse guide :?
Is er anders ook geen site waar ik me in kan verdiepen, en wanneer ik helemaal uptodate ben, verder praat hierover.

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Wat wil je, voor hoeveel, wat doe je ermee en voor wat voor soort muziek ?

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

he jt wat is er mis met jvc spullen dan
heb ik altijd gehad en klink zeker niet verkeerd

• JT

JT

VETAK y0

Ik vind het gewoon niet klinken....als jij er tevreden mee bent, hou je het toch ? Het enigste wat ik je kan aanraden is om ook is andere versterkers te luisteren, dan hoor je wat ik bedoel :)

Ecodan warmtepomp

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 22:09

Canon23

>>MY<< world

kijk eerst hier:
http://www.klipschonline.com/store/dept.asp?dept%5Fid=1

Kijk vooral voor de 4.2 >:) en de 5.1(alhoewel deze uitverkocht is )

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• FireStarter
Op donderdag 06 september 2001 20:02 schreef JT het volgende:
Wat wil je, voor hoeveel, wat doe je ermee en voor wat voor soort muziek ?
Zoals ik hierboven al zei:

- Veel gamen.
- Veel DVD's/TV kijken.
- En wat muziek <= Dit is niet hoofdnoodzakelijk.

Bestaat er een set dan die zowel geschikt is voor de hardcore-gamer als DVD liefhebber zijnde?

Ik wil hoedan ook een 5.1 setje hebben.
Dus geen 4.1, terwijl die juist geschikt is voor gamers, of heb ik het nu verkeerd?

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Tja....wat wil je ? EAX of A3D ?

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 20:21 schreef JT het volgende:
Ik vind het gewoon niet klinken....als jij er tevreden mee bent, hou je het toch ? Het enigste wat ik je kan aanraden is om ook is andere versterkers te luisteren, dan hoor je wat ik bedoel :)
klopt als een bus wat je zegt en dat heb ik ook gedaan

ik heb mijn jamo speakers op deze versterkers gehad
yamaha, marants, jvc
in de prijs klassen van 600piek
de jvc heeft gewonnen ik weet niet wanner je de laatste keer dat je naar een jvc heb geluisterd maar ze zijn erg goed vooruit gegaan aan kwalitijd.

Ze zijn wel erg slecht met alles in een troep dat geef ik zeker toe .

• JT

JT

VETAK y0

Wat voor speakers van Jamo...want ook de oudere modellen van Jamo vind ik niks.

Ecodan warmtepomp

• FireStarter
Op donderdag 06 september 2001 21:02 schreef JT het volgende:
Tja....wat wil je ? EAX of A3D ?
Met de VideoLogic Sonic Fury (Retail) FL 261,- , kan je toch EAX en A3D..toch?

w00t

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
heb ook nog leuke 60 watt boxies liggen,

Je kan er mee gamen
DVDs kijken
en muziek luisteren

Ideaal toch? :P

Verwijderd

Investeren in een goede budget 5.1 receiver(bijv. Yamaha DSP-A5 a 899,- bij Stassen). En dan twee speakers(topics genoeg over budget speakers, bijv. Mission M71 voor 398,- bij Zwolsman, restant opruiming) erbij en later de rest van de speakers(rear, center en sub).

Dat is wat ik zou doen, kost wa hebbie wa. Heb je er gelijk een (kostbare) hobby bij :+

Succes met je keuze

Verwijderd

ik heb hier nog een set speakers staan in pilaar vorm
120watt cont 150watt piek
als je intressen heb email me maar suijkerbuijk@noknok.nl

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 23:54 schreef JT het volgende:
Wat voor speakers van Jamo...want ook de oudere modellen van Jamo vind ik niks.
de cornet 195 serie in blanke hout

Verwijderd

Man sjeetje voor dat geld heb ik ook een mooie Pascal 5.1 speakerset van Sony :)

• JT

JT

VETAK y0

Op vrijdag 07 september 2001 21:28 schreef Species_8472 het volgende:
Man sjeetje voor dat geld heb ik ook een mooie Pascal 5.1 speakerset van Sony :)
Mooi qua uiterlijk ja....over de rest zal ik het maar niet hebben.

Ecodan warmtepomp

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:09

Jag

Op vrijdag 07 september 2001 20:57 schreef suijkerbuijk het volgende:
ik heb hier nog een set speakers staan in pilaar vorm
120watt cont 150watt piek
als je intressen heb email me maar suijkerbuijk@noknok.nl
Het is hier geen vraag en aanbod. De volgende keer haal ik het weg.

Verwijderd

Op vrijdag 07 september 2001 22:45 schreef JT het volgende:

[..]

Mooi qua uiterlijk ja....over de rest zal ik het maar niet hebben.
Over die sony's ja dat klinkt inderdaat niet geen goede middeltonen

Maar goed wat vind je nu over die jamo's
daar is toch niks mee?
zo ja gewoon zeggen iedereen heeft zo zijn eigen mening en gehoor

• FireStarter
Op donderdag 06 september 2001 18:23 schreef JT het volgende:
Sorry, maar als ik dan losse componenten moet kopen, dan neem ik iig GEEN JVC, en de JBL control kan ik ook niet wild over zijn. Dan ga ik eerder denken aan Yamaha, die met Dolby Digital ook zo'n beetje op die prijs begint. Maar onthoud dat deze speakers in principe losse componenten zijn....sub en versterker is APART en de versterker heeft meerdere ingangen. Je kan er dus ook je eigen speaker kabel tussen gooien. :? :?
Op vrijdag 07 september 2001 19:54 schreef nevyn het volgende:
Investeren in een goede budget 5.1 receiver(bijv. Yamaha DSP-A5 a 899,- bij Stassen). En dan twee speakers(topics genoeg over budget speakers, bijv. Mission M71 voor 398,- bij Zwolsman, restant opruiming) erbij en later de rest van de speakers(rear, center en sub).

Dat is wat ik zou doen, kost wa hebbie wa. Heb je er gelijk een (kostbare) hobby bij :+

Succes met je keuze
Is er geen soort vergelijkbare pricewatch voor speakers/reveivers?

En naar welke merken moet ik eigelijk kijken?
Bestaan er echt hele goede/slechte merken?

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 september 2001 01:27 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Over die sony's ja dat klinkt inderdaat niet geen goede middeltonen

Maar goed wat vind je nu over die jamo's
daar is toch niks mee?
zo ja gewoon zeggen iedereen heeft zo zijn eigen mening en gehoor
Ik ken die Jamo's niet. Ik heb verschillende ervaringen. Die Studio serie klinkt gewoon puur brak, en de SW300II (zelf gehad) is ook niet echt geweldig.

Daarintegen heb ik de Concert 8 gehoord ..... :9~ :9~ :9~ TERING !!! Wat een fokking mooi geluid !!! En de Jamo XM serie is ook PHAT, helemaal voor trance en techno. Ik kan dus geen uitspraak doen over jouw speakers.

Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 september 2001 12:27 schreef robbie007 het volgende:

[..]

Ten eerste : wat snap je niet aan dat je je eigen speakerkabel er tussen kan gooien ?

En slecht : alle zogenaamde 'x' merken, 'powerwatt' 'juster', maar ook Creative ! Yamaha is erg goed, maar heeft geen 4.1. Dan hou je Philips, Altec Lansing, Boston Acoustics, Videologic en Klipsch over.

Maar alleen Videologic en Klipsch zitten in de buurt van jouw budget, waarbij ik voor Videologic zou gaan.

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 12:27 schreef robbie007 het volgende:

[..]

[..]

Is er geen soort vergelijkbare pricewatch voor speakers/reveivers?

Ja die is er wel in de vorm van www.audioreview.com dit zijn gebruikers ervaringen.

Je kunt on 13,- piek in een What Hifi of Hifi-Choice investeren. Dan heb je een mooi overzicht van wat er zoal tekoop is.

• Yokozuna
  • Laatst online: 19-05-2025
Videologic Digitheatre DTS. En stelletje luiwammesen die deze set ook aanraden, neem eens de moeite een linkje erbij te zoeken enzo:

Modbreak:Luiwammes, een link opzoeken en dan een beetje de layout verneuken :)

Link

Das dus een 5.1 set. (voor games is 4.1 genoeg, voor DVD's biedt het centerkanaal weer wel meerwaarde). Zit een flinke 8" woofer bij die nog 1dB harder gaat (met zelfde vervorming) dan de ADA885 (die heb ik, en die komt tot 103dB max dB spl). Geen moeilijk gedoe, hij gaat enorm hard, en flink laag. De sattelites zijn 2 weg, MET scheidingsfilters. Deze set wordt door reviewers vaak boven Sony Pascal sets gekozen. Hij heeft een ingebouwde DolbyDigital EN DTS decoder. Dus ook al een beetje voorbereid op het nieuwe audio formaat voor de DVD's (zijn er nog niet veel, maar dat komt zeker).

Niet zeiken dat hij geen DTS decoder heeft:
DVD movies featuring multi-channel (5.1) surround sound in Dolby Digital or the very latest Digital Theater System (DTS) format.
Heeft de DTS wel. (check zijn naam maar :) )

Deze kost minder dan F1500,- Beter voor je geld kun je niet krijgen, losse componenten van die prijs ben je voor dezelfde prestatie toch uiteindelijk paar honderjes duurder uit (meer voedingen, meer verpakkingen, meer dozen, meer schakelingen, meer kasten eromheen etc.)

En JT, geen 4.1 ingang?
Digital optical, digital coaxial or analog line in.
Dat zijn alle meestgebruikte ingangen.

Hier de pricewatch link:
http://www.tweakers.net/pricewatch/12619

En het is het geld zeker waard! Hij ondersteund alles wat je wilt, een vet frequentiebereik, DTS, Prologic, Dolby Digital, 5.1 systeem. Het bespaard het een paar geeltjes t.o.v. losse componenten, en het neemt minder ruimte in. Terwijl de set nog steeds enorm hard kan. Hoop van harte dat je deze set misschien strax kunt aanschouwen, maar de keuze is aan jou. Ik kan je verzekeren dat je de meest patserige PC Subwooferset hebt (die ook nog een goed klinkt)!

• FireStarter
Op zaterdag 08 september 2001 18:50 schreef JT het volgende:

[..]

Ten eerste : wat snap je niet aan dat je je eigen speakerkabel er tussen kan gooien ?

En slecht : alle zogenaamde 'x' merken, 'powerwatt' 'juster', maar ook Creative ! Yamaha is erg goed, maar heeft geen 4.1. Dan hou je Philips, Altec Lansing, Boston Acoustics, Videologic en Klipsch over.

Maar alleen Videologic en Klipsch zitten in de buurt van jouw budget, waarbij ik voor Videologic zou gaan.
Yamaha is erg goed, maar heeft geen 4.1.
Mischien begrijp ik je niet maar, ik wil graag een 5.1 setje dus als Yamaha geen 4.1 setjes heeft, kan mij het niets schelen want ik wil geen 4.1 setje.

Wat ik misschien wel over zit te denken is, in duitsland losse onderdelen te halen, in [topic=219879/1/25] hebben ze het daar ook over.

Ik zit dan te denken om 2 Mission 71 boxen te halen in Nederland. En de Yamaha RX-V 520 in Duitsland die kost bij mediacheckpoint maar 336,94 EUR ~ fl. 740,- ipv fl.1000,- bij Stassen. Dan koop ik dit, dan ben ik ongeveer
fl.198,- 2x
fl.740,- plus nog laten we zeggen 60 piek verzendkosten.
fl.800,-
Is dus ongeveer fl.1200,-

Nu moet ik nog rear en center boxen hebben, en een active sub.
Is dit echt de moeite waard?
ipv de Videologic Digitheatre DTS?

En stel dat ik ook gelijk die center + rear speakers koop, aan wat moet ik dan denken fl. xxx,- :? Kan ik voor fl.800,- deze onderdelen kopen? Of ' daalt' de kwaliteit dan?

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Het is de moeite waard als je niet ver van Dld woont

Ecodan warmtepomp

• Yokozuna
Losse onderdelen zijn wat duurder voor dezelfde prestatie. Dat komt door een aantal zaken, dat heb ik al uitgelegd.

Ik kan je verzekeren dat als je de Videologic Digitheathre DTS koopt je zeker een set naar je wensen hebt. Het is die paar extra geeltjes waard.

(Yoko vind: klote altec, maak eens 5.1 setjes! kan ik weer es wat Altec Lansing aanraden, als ze tenminste goed uit meerdere tests komen, maar daar heb ik volste vertrouwen in! en Labtec moet ook maar eens opschieten met duurdere sets, die AXP4620 is wel vet. Maar nog grotere woofers zijn altijd welkom, als die 4620 al hard gaat, wil ik weles zien hoe hard de versie met 8" woofer daarvan gaat :) )

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 21:38 schreef Yokozuna het volgende:
Losse onderdelen zijn wat duurder voor dezelfde prestatie. Dat komt door een aantal zaken, dat heb ik al uitgelegd.
Ik twijfel of dat zo is maar laten we aannamen dat het zo is. Je kunt dan wel je computer erop aansluiten, een losse DVD, CD-speler enz. Een stuk flexibeler dus en in mijn ogen beter je geld besteed. Ook ligt er een heel upgrade pad voor je open...

Kijk eens voor een Tannoy MX center. Leuk en niet te duur.

• Jag

Jag

Op zaterdag 08 september 2001 19:40 schreef Yokozuna het volgende:
Videologic Digitheatre DTS. En stelletje luiwammesen die deze set ook aanraden, neem eens de moeite een linkje erbij te zoeken enzo:

Modbreak:Luiwammes, een link opzoeken en dan een beetje de layout verneuken :)

Link

Das dus een 5.1 set. (voor games is 4.1 genoeg, voor DVD's biedt het centerkanaal weer wel meerwaarde). Zit een flinke 8" woofer bij die nog 1dB harder gaat (met zelfde vervorming) dan de ADA885 (die heb ik, en die komt tot 103dB max dB spl). Geen moeilijk gedoe, hij gaat enorm hard, en flink laag. De sattelites zijn 2 weg, MET scheidingsfilters. Deze set wordt door reviewers vaak boven Sony Pascal sets gekozen. Hij heeft een ingebouwde DolbyDigital EN DTS decoder. Dus ook al een beetje voorbereid op het nieuwe audio formaat voor de DVD's (zijn er nog niet veel, maar dat komt zeker).

Niet zeiken dat hij geen DTS decoder heeft:
[..]

Heeft de DTS wel. (check zijn naam maar :) )

Deze kost minder dan F1500,- Beter voor je geld kun je niet krijgen, losse componenten van die prijs ben je voor dezelfde prestatie toch uiteindelijk paar honderjes duurder uit (meer voedingen, meer verpakkingen, meer dozen, meer schakelingen, meer kasten eromheen etc.)

En JT, geen 4.1 ingang?
[..]

Dat zijn alle meestgebruikte ingangen.

Hier de pricewatch link:
http://www.tweakers.net/pricewatch/12619

En het is het geld zeker waard! Hij ondersteund alles wat je wilt, een vet frequentiebereik, DTS, Prologic, Dolby Digital, 5.1 systeem. Het bespaard het een paar geeltjes t.o.v. losse componenten, en het neemt minder ruimte in. Terwijl de set nog steeds enorm hard kan. Hoop van harte dat je deze set misschien strax kunt aanschouwen, maar de keuze is aan jou. Ik kan je verzekeren dat je de meest patserige PC Subwooferset hebt (die ook nog een goed klinkt)!
Jezus man, ik denk niet dat ik iemand ken die meer specsgeil is dan jij :P.

Maar goed, ff wat loos commentaar: als die set een analog line in heeft, hoeft dat niet te betekenen dat het een four point surround ingang is (is btw niet een 4.1 ingang, die bestaan naar mijn weten niet). Het kan namelijk heel goed een stereo ingang zijn. Sterker nog, dat zou me helemaal niks verbazen zelfs. De Videologic Digitheatre (zonder DTS), wat ik overigens helemaal niet zo'n geweldige set vond (je kan echt tien keer beter een setje Dm303's, Mx-en of M71's hebben op een yammie amp), had bijvoorbeeld ook alleen maar een stereo ingang. En hetzelfde voor de midiland S4-8200 geloof ik.

• Yokozuna
Ik snap ook niet wat een 4.1 ingang is. (zal wel zo'n ding zijn op die DTT2200, dat je toch DD geluid krijgt zonder dat de subwooferset DD decoder heeft (maar dat de Live! 5.1 die heeft).

Maargoed, wat boeit dat? Hij heeft nog een digitale ingang, dus kun je gewoon van DD 5.1 geluid genieten (hij heeft tenslotte ingebouwde DD en DTS decoder). Wat specs betreft, enkel het frequentiebereik, en dan alleen bij sets die gebruikt gaan woorden voor het bekijken van films. Bij muziek is dat minder significant.

Schijt aan die analoge ingangen. Als je een normale Live! hebt (wat ik veronderstel) heb je gene analoge ingangen nodig. Hij heeft alle nodige ingangen, dus niet zo zeuren. Deze set is overal als beste getest als PC subwoofer (alleenb de amp van de Sirroco Crossfire bleek de beste amp te zijn wat pc subwooofergebied betreft). MAar de drivers etc. in deze set waren weer beter.

• FireStarter
Dus ik kan hieruit concluderen dat de Videologic DigiTheatre DTS ook zeer geschikt is voor mij, ik koop dan ook de VideoLogic Sonic Fury (Retail) erbij, ipv de Creative Labs SBLive Player 5.1.

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Op zaterdag 08 september 2001 19:40 schreef Yokozuna het volgende:
Ik doe dat wel vaker, maar wie wil er hier nou iets kopen ? Dus maw, wij moeten alles doen, en hij kijkt alleen maar en koopt hem ? Wij moeten alles voor hem opzoeken ? Ga je gang, maar dan heb je aan de mij de verkeerde...
[..]
En JT, geen 4.1 ingang?
Nee. Er staat analoog, maar er staat niks bij dat dat een 4 kanaals ingang is.
Ik snap ook niet wat een 4.1 ingang is.
En toch zeggen dattie het heeft terwijl je niet begrijpt wat het is en terwijl het er niet staat :{

Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Op zondag 09 september 2001 13:13 schreef robbie007 het volgende:
Dus ik kan hieruit concluderen dat de Videologic DigiTheatre DTS ook zeer geschikt is voor mij, ik koop dan ook de VideoLogic Sonic Fury (Retail) erbij, ipv de Creative Labs SBLive Player 5.1.
Onthoud wel dat je dan geen 4 kanaals geluid hebt. Met A3D nie zo een groot gemis, met EAX is het wel leuker.

Ecodan warmtepomp

• FireStarter
Bestaat er niet iets om te switchen tussen 4.1 en 5.1?

Of moet ik dat nog uitvinden 8-)

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Nogmaals, er zit geen 4 kanaals ingang op, dus er valt niks te switchen.

Ecodan warmtepomp

• Jag

Jag

Op zondag 09 september 2001 09:30 schreef Yokozuna het volgende:
Ik snap ook niet wat een 4.1 ingang is. (zal wel zo'n ding zijn op die DTT2200, dat je toch DD geluid krijgt zonder dat de subwooferset DD decoder heeft (maar dat de Live! 5.1 die heeft).

Maargoed, wat boeit dat? Hij heeft nog een digitale ingang, dus kun je gewoon van DD 5.1 geluid genieten (hij heeft tenslotte ingebouwde DD en DTS decoder). Wat specs betreft, enkel het frequentiebereik, en dan alleen bij sets die gebruikt gaan woorden voor het bekijken van films. Bij muziek is dat minder significant.

Schijt aan die analoge ingangen. Als je een normale Live! hebt (wat ik veronderstel) heb je gene analoge ingangen nodig. Hij heeft alle nodige ingangen, dus niet zo zeuren. Deze set is overal als beste getest als PC subwoofer (alleenb de amp van de Sirroco Crossfire bleek de beste amp te zijn wat pc subwooofergebied betreft). MAar de drivers etc. in deze set waren weer beter.
Je bent ook altijd bezig met de grootte van de drivers enzo. Als ik een post van jou zie weet ik zeker dat er iets over -3dB punten instaat, en de grootte van de woofer. Geen commentaar hoor, maar het valt me gewoon op.
Die theorie van jou over dat groter=harder ben ik niet mee eens trouwens.

En dan nog een vraag: kan je eigenlijk fps-surround krijgen als je dig out op de standaard live gebruikt? Want dan zou hij idd alle benodigde ingangen hebben als hij die Videologic DTS koopt (en daar maar hopen dat hij veel beter is dan zijn kleine broer).

• JT

JT

VETAK y0

Dat kannie dus niet.

Ecodan warmtepomp

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 22:09

Canon23

>>MY<< world

waarom kijkvje niet naar de klipsch, linkje staat in mijn vorige post op pagina1

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• FireStarter
Op zondag 09 september 2001 18:12 schreef Canon23 het volgende:
waarom kijkvje niet naar de klipsch, linkje staat in mijn vorige post op pagina1
Ik moet zeggen ik vind deze set er mooi uitzien :9~
Alleen wie verkoopt ze, ze staan nog niet in de pricewatch
http://www.onecall.com/PID_13157.htm

w00t

• JT

JT

VETAK y0

Mjah....

'Zien er goed uit, ik wil ze hebben'

Zo moet je dus nooit gaan denken. Ik denk zelf dat de Videologic beter geluid voortbrengt. En staar je vooral niet blind op die nep watts van Klipsch.

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1