Afgelopen zaterdagochtend heb ik samen met mijn zoon en de buurman 3 ton grond weggebracht naar een afval recycling bedrijf
Na het wegen aan de medewerker van de weegbrug gevraagd of het mogelijk was de aanhanger leeg te laten schuiven door een medewerker met de shovel.
Dat leverde bezwaren op van hun kant.
1 doen we nooit
2 mogen we niet
Maar je mag het wel vragen aan de terreinmedewerker
Dus ik op zoek naar die man, hij wou het wel doen
Dus met de shovel wou hij de aanhanger leegschudden, maar omdat hij zo onhandig was heeft hij de zijkant van de aanhanger beschadigd.
Er moet een nieuwe zijklep op.
De schade gemeld op het kantoor, maar men vond dat het eigen risico was.
Dus naar huis gegaan, maar onderweg dacht ik.
Dit klopt niet
Dus savonds een mail gestuurd en het bedrijf aansprakelijk gesteld voor de schade.
Vanochtend kreeg ik een mail
Van de locatieditecteur.
Hij schreef:
Vanuit bedrijfsbeleid is deze handeling verboden, dit is aan u vooraf mede gedeeld. Wij zullen deze (ons onbekende) schade niet in behandeling nemen.
Wat nu te doen?
Na het wegen aan de medewerker van de weegbrug gevraagd of het mogelijk was de aanhanger leeg te laten schuiven door een medewerker met de shovel.
Dat leverde bezwaren op van hun kant.
1 doen we nooit
2 mogen we niet
Maar je mag het wel vragen aan de terreinmedewerker
Dus ik op zoek naar die man, hij wou het wel doen
Dus met de shovel wou hij de aanhanger leegschudden, maar omdat hij zo onhandig was heeft hij de zijkant van de aanhanger beschadigd.
Er moet een nieuwe zijklep op.
De schade gemeld op het kantoor, maar men vond dat het eigen risico was.
Dus naar huis gegaan, maar onderweg dacht ik.
Dit klopt niet
Dus savonds een mail gestuurd en het bedrijf aansprakelijk gesteld voor de schade.
Vanochtend kreeg ik een mail
Van de locatieditecteur.
Hij schreef:
Vanuit bedrijfsbeleid is deze handeling verboden, dit is aan u vooraf mede gedeeld. Wij zullen deze (ons onbekende) schade niet in behandeling nemen.
Wat nu te doen?