wat voor koelers op V7700 Pure?

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:29

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik wil mijn GeForce 2 GTS overclocken. Maar als ik met smartdocter kijk als hij gewoon loopt 201/334 (?) dan is hij al 59 graden... Dus voordat ik extra megahertzjes er door jaag wil ik hem toch wel wat koeler hebben.

Weet iemand wat voor koelers hier op kunnen, ik heb ooit eens gehoord van blueorb. Maar zijn er ook nog meer soorten koelers die over het geheugen heen kunnen??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
gewoon gaan clocken, mijne word ook 67 graad op 255/386 zonder extra koeling, je merkt wel wanneer dat ie fouten gaat geven

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ja, maar ben je dan niet al telaat?? Want ik heb geen zin om nog een keer een capitaal uit te geven aan een nieuwe kaart. Daarom wil ik toch echt eerst wel een beetje koeler zitten met de kaart.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Je kunt bij oc-shop kleine heudsinkjes halen voor op geheugen. als je zat pci sloten over hebt dan kan je ook een uod processor koeler erop flansen.
Zo iets als dit
Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/phreaktnet/gf2coolermod/mod-gf2cooler.jpg

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
kijk dat lijkt mij wel wat om zo'n koeler er op te hebben. Maar kan je die er zo overheen zetten als de oude er af is? Want zitten dan niet de metalen bevestigings stukken in de weg??

En die heatsinkjes kan je die zo op de geheugen chips plakken? of vallen ze er dan vanzelf af? of past daar ook een processor koeler overheen? Dan moeten ze dus 2 keer half over de core heen zitten zeker?

<edit>
moest nog meer bij
</edit>

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Die headsinkjes moet je met warmte geliedende lijm vast maken. En je moet door de headsink van de cooler gaatjes heen boren en dan met een strip bandje door de bestaande gaaten heen gaan.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

ikke rond de 65C 240/410

alleen soms een artifact of 102000 :D

met blue orb

250/415 perfect :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:19

reiker

dan jij!

sheez, als ik dit lees heb ik een heel wazige v7700 64meg pure... bij 245/410 is de temp slechts 34 graden... met verschillende progs gechecked !

maar verder ben ik wel gelukkig hoor :7

edit: wazig is dus niet in de zin van slecht beeld, maar gewoon raar :P

Zo gezegd, zo gedaan.

• answer_man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-05 11:47
ach.. met fouten bedoel ik ook maar van: artifactje hier, artifactje daar... die dingen wil je niet, als je die krijgt moet je terugclocken... simpel.

als je te hoog gaat slaat ie toch meteen vast, en ken je resetten

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
(* Offtopic
Wat zijn die artifacten eigelijk?? Ik heb dit al een eerder zien staan, het is iets van een fout ofzo?*)

Ontipic
Weet nog steeds niet welke koelers er zoal op m'n kaart kunnen, behalve Bleu orb. Anders koop ik gewoon een bleu orb met een paar heatsinkjes voor m'n mem.

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:22
blue orb kopen? bij mij past ie niet. condensator zit in de weg

Verwijderd

ga naar de elektroshop neem je oude cooler mee en koop en koelrip met de zelfde of iets grotere afmetingen maar met langere koelvinnen

enneh met warmtegeleidende lijm vastmaken

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 18:48 schreef reiker het volgende:
sheez, als ik dit lees heb ik een heel wazige v7700 64meg pure... bij 245/410 is de temp slechts 34 graden... met verschillende progs gechecked !

maar verder ben ik wel gelukkig hoor :7

edit: wazig is dus niet in de zin van slecht beeld, maar gewoon raar :P
Ik snap het ook niet hoor.
Heb een Asus V7700 GeForce2 GTS 32mb.
Met Blue Orb en Arctic Silver 1
En heatsinkjes op het mem.

Toen werd hij ongeveer 45 graden met geen airflow.

Nu heb ik een Big-Tower met 5x8cm fan en 1 x 9,2cm fan en hij is Full Stressed 35 graden. :7
Pagina: 1