Ik ben aan het kijken naar de mogelijkheden om mijn platenspeler te integreren met mijn Sonos Arc. Voor de audiofielen hier misschien vloeken in de kerk en hoewel ik érg tevreden ben over mijn Dali speakers, komt deze oplossing voort uit noodzaak i.v.m. ruimtegebrek.
Ik beschik over de volgende apparatuur:
- Audio Technica AT-LP3 (met ingebouwde voorversterker)
- Denon DRA-F109 stereo receiver
- 2x Dali Zensor 1
- Sonos Arc
Nu kwam ik de Sonos Port tegen. Dit doet volgens mij wel wat ik nodig heb. Ik verbind dan de platenspeler via de line-in ingang en sluit de Port aan via een LAN-kabel op mijn access point waar ik ook de Sonos Arc mee kan verbinden via een LAN-kabel. Echter, de Port vind ik erg prijzig. Zou hiervoor een netwerkstreamer die dezelfde poorten heeft (line-in, LAN poort) ook kunnen werken? Of zijn er nog andere mogelijkheden om een platenspeler met de Arc te verbinden?
Ik beschik over de volgende apparatuur:
- Audio Technica AT-LP3 (met ingebouwde voorversterker)
- Denon DRA-F109 stereo receiver
- 2x Dali Zensor 1
- Sonos Arc
Nu kwam ik de Sonos Port tegen. Dit doet volgens mij wel wat ik nodig heb. Ik verbind dan de platenspeler via de line-in ingang en sluit de Port aan via een LAN-kabel op mijn access point waar ik ook de Sonos Arc mee kan verbinden via een LAN-kabel. Echter, de Port vind ik erg prijzig. Zou hiervoor een netwerkstreamer die dezelfde poorten heeft (line-in, LAN poort) ook kunnen werken? Of zijn er nog andere mogelijkheden om een platenspeler met de Arc te verbinden?
IG: @festenfotografie | Sony a7III + Tamron 28-75mm F/2.8