Kopersbescherming betrouwbaar voor koper?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray3
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-04 10:36
Kan ik als koper op Marktplaats nog opgelicht worden wanneer ik Kopersbescherming gebruik? Ik weet dat de voorganger van Kopersbescherming juist gebruikt werd voor oplichting. Op internet en Tweakers kom ik nu echter tegen dat Kopersbescherming misschien teveel in het voordeel van de koper is.

Klopt het dat het inderdaad gewoon veilig is om met Kopersbescherming via Marktplaats te kopen?

Beste antwoord (via ray3 op 18-09-2023 20:58)

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-05 21:34
Vroeger kon je inderdaad een baksteen ontvangen en kreeg de oplichter alsnog zijn geld. Dit is aangepast met de 'vernieuwde' versie van kopersbescherming. Zie hier de voorwaarden: https://help.marktplaats....at-dekt-kopersbescherming

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Nope. Je kan nog steeds een baksteen krijgen ipv een baar goud.
En volgens mp is er gewoon wat verzonden en ontvangen

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• igi0n
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 03-05 21:34
Vroeger kon je inderdaad een baksteen ontvangen en kreeg de oplichter alsnog zijn geld. Dit is aangepast met de 'vernieuwde' versie van kopersbescherming. Zie hier de voorwaarden: https://help.marktplaats....at-dekt-kopersbescherming

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:10
Het is veiliger ja. Kan je nog steeds worden opgelicht? Vast wel gaan oplichters dat risico lopen? Ik denk het niet die willen namelijk geen gezeur achteraf en als je niet reageert heb je net als bij PayPal vrijwel direct verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray3
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-04 10:36
Bedankt voor de info allemaal.