Hi all,
Ik ben op zoek naar een nieuwe betrouwbare computer die voornamelijk voor gaming gebruikt wordt.
Zelf ben ik een leek in de computer hardware wereld dus ik wil bij deze een beroep doen op jullie kennis om een leuke PC samen te stellen zodat ik de komende jaren weer vooruit kan.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming, games zoals GTA 5 en League of Legends moeten zonder problemen kunnen draaien met discord en spotify aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een richtbedrag van 1200 in gedachte, tenzij er noemenswaardige prijs/kwaliteit verschillen zijn dan kan ik er natuurlijk over nadenken om het budget bij te stellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet wat er bruikbaar is van mijn huidige setup, mijn huidige setup is als volgt:
CPU: Intel Core i5 8400 @ 2.80GHz
Ram: 24,0GB Dual-Channel DDR4 @ 1063MHz
Motherboard: Acer Nitro N50-600 (U3E1)
Graphics: 2047MB NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Storage:
- 1TB TOSHIBA DT01ACA100 (SATA)
- 256GB Hitachi HFM256GDJTNG-8310A (RAID (SSD))
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het complete pakket wat de computer zelf betreft. Overige componenten zoals toetsenbord/muis/headset en scherm heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen kennis in wat goed is en wat niet, daar laat ik jullie vrij in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de PC laten assembleren.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat dat nodig is voor de games die ik speel.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek een redelijk tot goede setup die ik wil laten bouwen tegen het streef bedrag van 1200 euro, tenzij zoals eerder gemeld er prijs/kwaliteit verschillen zijn waarover ik zou moeten nadenken.
Ik ben op zoek naar een nieuwe betrouwbare computer die voornamelijk voor gaming gebruikt wordt.
Zelf ben ik een leek in de computer hardware wereld dus ik wil bij deze een beroep doen op jullie kennis om een leuke PC samen te stellen zodat ik de komende jaren weer vooruit kan.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gaming, games zoals GTA 5 en League of Legends moeten zonder problemen kunnen draaien met discord en spotify aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een richtbedrag van 1200 in gedachte, tenzij er noemenswaardige prijs/kwaliteit verschillen zijn dan kan ik er natuurlijk over nadenken om het budget bij te stellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik weet niet wat er bruikbaar is van mijn huidige setup, mijn huidige setup is als volgt:
CPU: Intel Core i5 8400 @ 2.80GHz
Ram: 24,0GB Dual-Channel DDR4 @ 1063MHz
Motherboard: Acer Nitro N50-600 (U3E1)
Graphics: 2047MB NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Storage:
- 1TB TOSHIBA DT01ACA100 (SATA)
- 256GB Hitachi HFM256GDJTNG-8310A (RAID (SSD))
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het complete pakket wat de computer zelf betreft. Overige componenten zoals toetsenbord/muis/headset en scherm heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen kennis in wat goed is en wat niet, daar laat ik jullie vrij in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil de PC laten assembleren.
Ga je overklokken?
Ik denk niet dat dat nodig is voor de games die ik speel.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek een redelijk tot goede setup die ik wil laten bouwen tegen het streef bedrag van 1200 euro, tenzij zoals eerder gemeld er prijs/kwaliteit verschillen zijn waarover ik zou moeten nadenken.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Boxed | € 238,68 | € 238,68 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 184,95 | € 184,95 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6650 XT OC Edition | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Air Black TG Clear | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 31,85 | € 31,85 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 86,99 | € 86,99 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 85,90 | € 85,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.041,17 | ||
[ Voor 42% gewijzigd door NitroxPH op 18-09-2023 00:01 ]