SD of Micro Sd

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
Mijn vraag
...

is er een verschil in kwaliteit tussen een normale sd kaart of micro Sd kaart ...we spreken dan over dezelfde eigenschappen , maar geeft bv een Micro S>D kaar meer problemen omdat ze kleiner en denkelijk fragieler /kwetsbaarder is ?

een micro sd zou je met adaptor ook kunnen gebruiken in de meeste digitale camera's en ook in een tablet en telefoon.

grt,

françois
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:29

nelizmastr

Goed wies kapot

Ze gebruiken dezelfde techniek dus daarin zit geen verschil. Wel is een microsd inderdaad kwetsbaarder.
Als er data op moet komen die waarde heeft, zorgen voor backups, want ze gaan nu eenmaal wel eens stuk.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-05 06:45
Ik heb tegenwoordig alleen nog micro's, want die deel ik dan tussen mijn digitale camera, gopro en bijv. de telefoon.

Alle computers hebben tegenwoordig geen SD card reader meer, dus ik kan hem mooi via de telefoon overpompen.

Ze zijn iets kwetsbaarder maybe, of lastiger te vinden als ze vallen. Als ik ze niet gebruik, prop ik ze vaak in zo'n SD adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51FRANCOIS
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-02 16:35
hallo,
dank voor de reactie ..als ik het dus begrijp is de kwaliteit tussen micro sd en sd hetzelfde .Ben het eens dat ze al eens stuk kunnen gaan,trouwens al gehad .

grt