Ik zoek een stroom adapter voor razer nommo chroma 2.0

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 31-08 12:04
Ik zoek een stroom adapter voor de razer nommo chroma 2.0 speakers.
Heb al contact gezocht met razer maar die geven aan dat niet te hebben helaas.
Op Ali express vind ik ze wel maar dat zal wel niet de originele zijn. Ik vraag me af of dat slecht is of niet.
Mocht iemand tips hebben dan hoor ik het uiteraard graag!

Beste antwoord (via WiZbLuE op 17-09-2023 16:58)

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:52
WiZbLuE schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:42:
Dit is wat er op aliexpress staat:
https://nl.aliexpress.com...mp=1&gatewayAdapt=glo2nld

Als een laptop adapter ook werkt is dat zeker ook een optie maar kan het geen kwaad als ik niet de originele adapter gebruik?
Al die vervangende adapters zijn 19v 1.6a, het enige wat ik zo niet kan zien is wat de precieze barrel connector is, vandaar mijn suggestie voor een universele adapter met wisselbare connector.

Zolang deze adapter 19v en 1.6a of meer is (en positief in het midden, wat ze praktisch allemaal zijn), zou dat prima moeten werken.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakwortel op 17-09-2023 16:50 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat voor soort plug, vermogen, en voltage hebben we het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
het lijkt 19v te zijn, dat is een heel algemene spanning voor laptops, en je kunt dan ook laptop adapters krijgen met wisselbare connector, mogelijk werkt dit ook voor jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:08

Umbrah

The Incredible MapMan

sjaakwortel schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:29:
het lijkt 19v te zijn, dat is een heel algemene spanning voor laptops, en je kunt dan ook laptop adapters krijgen met wisselbare connector, mogelijk werkt dit ook voor jou ?
Als het 19v is, wat logisch is, moeten we alleen de plug nog weten en hoeveel vermogen. Staat meestal wel op apparatuur gedrukt. Meestal plus aan de binnenkant als het barrel plug is, en gezien het formaat van de boksjes betwijfel ik of er 2a of meer nodig is. Kans dat de gemiddelde laptop barrel plug van 19v voor een 65w laptop dus werkt indien plus zoal verwacht binnenin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE

Als een laptop adapter ook werkt is dat zeker ook een optie maar kan het geen kwaad als ik niet de originele adapter gebruik?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• sjaakwortel
WiZbLuE schreef op zondag 17 september 2023 @ 16:42:

Al die vervangende adapters zijn 19v 1.6a, het enige wat ik zo niet kan zien is wat de precieze barrel connector is, vandaar mijn suggestie voor een universele adapter met wisselbare connector.

Zolang deze adapter 19v en 1.6a of meer is (en positief in het midden, wat ze praktisch allemaal zijn), zou dat prima moeten werken.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaakwortel op 17-09-2023 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiZbLuE
Dankjewel voor de hulp maar ik denk dat ik dan voor de aliexpress variant ga als ik dan toch ga afwijken van de originele.
Pagina: 1