2 verschillende beeldschermen op HP PROBOOK 450 G6 (5TK8IEA)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennyBoy
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 18-09-2023
Hallo, wij gebruiken een laptop (HP PROBOOK 450 G6) puur zakelijk, vooral voor boekhouding . Nu heb ik er één beeldscherm op aangesloten via de HDMI poort. Echter is de wens om 2 beeldschermen naast elkaar te hebben met VERSCHILLENDE beelden.( Dus 1 met bijvoorbeeld de mailbox en de andere Xcel). Als ik het goed begrijp heeft een HDMI splitter geen zin, omdat de beeldschermen dan indentiek blijven. De laptop heeft helaas geen VGA output (zover ik kan zien). Is een docking station een oplossing of beter een nieuwe laptop aanschaffen? En welke zou dan geschikt zijn en uiteraard niet al te prijzig...? Werkwijze is inloggen via VPN op server hoofdkantoor, daarna vooral gebruik XCEL, Exact, Gmail, en andere boekhoudprogramma s. Wordt niet gebruikt voor gamen, streamen, en andere privé programma's. Hopelijk kan iemand ons een duidelijke oplossing geven.

Alvast vriendelijk dank en groeten,
Benny

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Even snel naar de foto's gekeken van die laptop in de pricewatch, het lijkt erop dat je een HDMI-poort hebt en een USB-C poort met displayPort functionaliteit. Volgens mij is het voldoende om een USB-C naar DisplayPort kabel te halen, en die gewoon in de USB-C poort van je laptop te prikken.

Android developer & dürüm-liefhebber