MSI Infinite A 9SC-662EU

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beemerke318i
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09-2023
Ik ben hier lang niet geweest, maar ben even terug met een vraag.

Ik ben terug bezig met 3D.
Nu geen 3D zoals in 3D Max, maar als in Bricklink Studio, dus 3D lego ontwerp, omdat ik een paar interessante voertuigen gezien heb, die ik in lego wil maken.

Mijn huidige PC is een MSI Infinite A 9SC-662EU. Jaja ik weet het, een doodzonde om een pc te kopen, maar ik had even geen zin meer om er zelf een te bouwen.

De pc draait perfect, en doet wat ie moet doen, maar vertraagd nu er bijna 1000 onderdelen in mijn ontwerp zitten, en bevriest bij inzoomen, om na 5-10 seconden verder te gaan.
Wat ik nu klaar heb is ongeveer 45% van het totale ontwerp, dus ik vrees voor hoe de PC verder zal reageren.

Een lange intro om te zeggen dat ik mijn oog laten vallen heb op de "MSI MAG Infinite S3".
Maar voordat ik die koop, zou ik willen vragen als er interesse zou zijn in mijn "oude" computer (2019), een "MSI Infinite A 9SC-662EU", en voor welke prijs.
Als ik deze verkoop is het zonder SSD/Windows, omdat gegevens veel te makkelijk terug te halen zijn van een drive.
Het is nogal zinloos deze in de verkoop te zetten, als er geen interesse zou zijn.
Nieuwprijs was €1499, dus ik dacht aan €750.

Bedankt voor de hulp en advies.
En neen, ook nu heb ik geen zin om er zelf een te bouwen. Ik ben jaren geleden gestopt met magazines lezen, en op de hoogte te blijven van de hardware, dus ik ken er niets meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:52

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan. Kijk op marktplaats, ebay, de V&A en andere tweedehands bronnen war een vergelijkbare pc doet voor een educated guess.

Dit topic is gesloten.