Auto Img tags

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:51

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
Vroeger kon je plaatjes invoegen door op het plaatje- icoontje te drukken, je kreeg een popup waar je de url in kon dumpen en het werd toegevoegd aan je post inclusief tags.Wanneer je nu op mobiel op tweakers zit en je drukt op het icoontje kom je bij je fotoboek uit. Maar, als je nu een url hebt moet je handmatig met de IMG-tags aan de gang.

Is er een mogelijk om, wanneer er tekst geselecteerd is en iemand klikt op het afbeeldingen-icoontje, er automatisch IMG-tags omheen te zetten net zoals dat gebeurt bij bv het code- knopje? En als er geen tekst geselecteerd is je het fotoboek er voor krijgt? Vooral op mobiel scheelt dat een hoop gedoe.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:03

thijsco19

KTM 990 SMT

@The Executer Die feature is verplaatst naar het 'link'-knopje.
Die ketting zegmaar, naast de doorgestreepte S.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Voor mij heeft het een half jaar geduurd voordat ik die functie vond.

Als ik een voorstel mag doen: Haal de functie weg uit het knopje met de schakel, en maak naast het image knopje een soortgelijk knopje met een image en die schakel. Dat laat meteen zien dat je een afbeelding als koppeling wilt toevoegen.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:51

The Executer

Lekker belangrijk!

Topicstarter
thijsco19 schreef op zondag 17 september 2023 @ 06:25:
@The Executer Die feature is verplaatst naar het 'link'-knopje.
Die ketting zegmaar, naast de doorgestreepte S.
Inderdaad, dit werkt... heb net er nooit achter gezocht omdat je geen link wil maken.
AW_Bos schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 00:03:
Voor mij heeft het een half jaar geduurd voordat ik die functie vond.

Als ik een voorstel mag doen: Haal de functie weg uit het knopje met de schakel, en maak naast het image knopje een soortgelijk knopje met een image en die schakel. Dat laat meteen zien dat je een afbeelding als koppeling wilt toevoegen.
Dit zou een mooie oplossing zijn! 1 nadeel, het balkje is al vrij kort en vol. Maar, er is minimaal ruimte voor 2 knoppen op mijn scherm :+ (S23+) dus als we de split quote ook gelijk standaard toe kunnen voegen :P

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:00

ikloon

Product Owner
Wanneer we toe zijn aan een grotere update/verbetering van de icon toolbar kunnen we dit wellicht meenemen. Maar op korte termijn zal dat niet zijn.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)