Wijziging feedback beide zijdes

Pagina: 1
Acties:
  • 577 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioRythemZ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-07 13:43
Ik en de tegenpartij wensen beidden onze feedback over elkaar aan te passen.
Graag assistentie en gebruikersrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:17

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hi, zie even How to - V&A Feedback laten aanpassen
Graag even met de andere partij (wie trouwens?) tot een akkoord komen.
De nieuwe teksten en sterren kan je mij per DM toesturen, dan pas ik de review voor je aan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioRythemZ
Ok. Excuus ik herriner mij het anders.

Axelvheeswijk heeft ons een refurbished gpu verkocht welke uitschakelde binnen enkele minuten. Via zijn kvk met retour recht en garntie gekocht. Met 5 dagen geen antwoord was ons rettourrecht verlopen. Via rma zou het binnen 48 uur gerepareerd zijn. Na 2 weken ontvingen wij een kaart die nog steeds niet functioneerde. Met de melding dikke pech we kunnen verder niet helpen.

Ze bieden geld retour als onze feedback word verwijderd. Met de nodige beledigingen erbij.

Moeten zij u ook contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioRythemZ
Akkoord hebben wij nog niet vanuit ons maar wou de feedback aanpassing op verzoek vlot laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioRythemZ
Heeft u een link of meldpunt binnen tweakers voor bedrijven met twijfelachtige praktijken?
Ik kan memory error logs presenteren en ook de kaart kan naar tweakers of een 3e partij voor inspectie.
Graag weten wij onze wensen en plichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

ik wil graag van zowel @BioRythemZ als @AxelvHeeswijk weten welke beoordeling aangepast cq verwijderd moet worden.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxelvHeeswijk
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-09 07:52
Wat mij betreft kunnen beiden reviews verwijderd worden. Ik heb gisteren een refund gegeven. Ik ben vooralsnog van mening dat een oudere 2080ti gebreken vertoont bij het constant loopen van zware benchmarks op een 4k of 5k scherm, onbekend welke van de twee het precies is. Naar mijn idee met mijn ervaring weet ik dat op die manier de kaart niet lang blijft presteren. Via de mail is het ook niet mogelijk om grote bestanden van volledige benchmarks te sturen waarna ik zijn telefoonnummer had gevraagd om het via whatsapp te versturen. Niet gekregen dus geen mogelijkheid gekregen om het bewijsmateriaal te versturen.

Ik zou daarom graag de kaart retour verwachten zodat ik er naar kijk. We hebben zelf verschillende benchmarks gedraaid en afgerond. Dit is het startmoment om de prestaties en gezondheid van de GPU de beoordelen.

Ik kreeg het gevoel dat er iets anders aan de hand was doordat hij op precies dezelfde manier verder ging ook nadat de kaart opnieuw nagekeken en gecontroleerd was. Het gebeurt namelijk vaak dat een klant zich vergist in de capaciteiten van wat een GPU kan presteren. Dit is allemaal puur inhoudelijk geweest naar mijn mening. Ik ben zoals gezegd ook een persoon die kijkt naar oplossingen en 99% van de keren lukt het ook om een probleem op te lossen.

U begint over beledigingen maar ik vind uitspraken als deporteren best ver gaan. Daarnaast gebeurt het zelden dat een drie maal gecontroleerde kaart steeds dezelfde gebreken blijft vertonen. Ik ga dan denken dat er iets anders aan de hand is, maar er vindt een meer monologisch gesprek plaats als u het mij vraagt.

Groet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid

Microkid

Smile

Beide reviews bij deze verwijderd.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.