Vraag

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-10 12:55
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe smartphone voor moeders, de Galaxy S8 begint ouderdom verschijnselen te geven..

Wat is je budget?
Maximaal €400

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, facebook, digitale krant lezen, mails lezen en een fotootje maken.
Persoonlijk vind ik belangrijk dat een telefoon lang mee kan gaan, zoals de oudere A50.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kan via de onderstaande telefoons voor een goedkoper prijs aanschaffen bij loyaliteit winkel van Samsung. Het verschil is toch rond de 100 euro

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1SmartphonesSamsung Galaxy A34 5G, 128GB opslag, Zwart€ 281,65€ 281,65
1SmartphonesSamsung Galaxy A34 5G, 256GB opslag, Zwart€ 345,-€ 345,-
1SmartphonesSamsung Galaxy A54 5G, 128GB opslag Zwart€ 349,-€ 349,-
1SmartphonesSamsung Galaxy A54 5G, 256GB opslag Zwart€ 435,-€ 435,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.410,65

Welke vragen heb je hier nog over?
De A34 heeft volgens meerdere reviews (ook van Tweakers) een betere accuduur wat mijn moeder belangrijk vind, maar ook foto's maken. Ook HDR op de A54 en refreshrate van 120hz naar 60hz is ook mooi meegenomen, echter lijk de A34 ook een goede deal te wezen.
Kan daardoor slecht kiezen.

Is upgraden naar dubbele capaciteit (voor 50 euro meer) ook verstandig of is een sd poort snel genoeg voor extra opslag?

Review QNAP TS-230 NAS

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

SD-poort is sowieso snel genoeg voor extra opslag, maar dan moet je in ieder geval geen goedkope kaartjes gebruiken, maar van een gerenommeerd merk. Voor je het weet ben je je data kwijt als het kaartje zijn beste tijd heeft gehad. Anderzijds kan extra interne opslag nooit kwaad. Alleen mocht er onverhoopt iets met het toestel gebeuren, kun je foto's nog altijd van de SD-kaart krijgen (uitgaande van dat die niet verloren is gegaan).

A34 heeft verder een fractie (0.2 inch) groter scherm, wat wellicht ook prettig kan zijn. Qua accuduur durf ik zo snel niet te zeggen, A34 heeft een MTK chipset, A54 een Exynos (welke meestal wat dorstiger zijn qua electronen).

Beiden zullen verder even lang ondersteund worden verwacht ik, omdat ze gelijktijdig zijn geïntroduceerd. Zelf zou ik naar de A34 neigen.

Mijn reviews al gezien?

• Dutchredgaming
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:37:
SD-poort is sowieso snel genoeg voor extra opslag, maar dan moet je in ieder geval geen goedkope kaartjes gebruiken, maar van een gerenommeerd merk. Voor je het weet ben je je data kwijt als het kaartje zijn beste tijd heeft gehad. Anderzijds kan extra interne opslag nooit kwaad. Alleen mocht er onverhoopt iets met het toestel gebeuren, kun je foto's nog altijd van de SD-kaart krijgen (uitgaande van dat die niet verloren is gegaan).

[...]
Komt wel goed, had eerst Sandisk gehad en batterij ging snel leeg en foto's beginnen corrupted te raken.Met Samsung SD kaartjes geen problemen gehad tot nu toe.

Ik zal nog goed vergelijken met de A34

Review QNAP TS-230 NAS

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Dutchredgaming schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 21:45:
[...]

Komt wel goed, had eerst Sandisk gehad en batterij ging snel leeg en foto's beginnen corrupted te raken.Met Samsung SD kaartjes geen problemen gehad tot nu toe.

Ik zal nog goed vergelijken met de A34
Hier de tech specs van de A34 en de A54

Mijn reviews al gezien?

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-10 16:42

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Als ik zou moeten kiezen dan zou ik persoonlijk liever voor de A54 gaan. De A34 vond ik wat traag reageren, terwijl de A54 dat gevoel niet gaf.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
FooLsKi schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 22:11:
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik persoonlijk liever voor de A54 gaan. De A34 vond ik wat traag reageren, terwijl de A54 dat gevoel niet gaf.
Komend van een hoger budget toestel als de S8 is de A54 waarschijnlijk wel het toestel dat het meest als een upgrade zal voelen. De betere prestaties zijn ook een voordeel als het toestel zo'n 5 jaar in gebruik blijft. De batterijduur is bij beide toestellen bovengemiddeld, al wint de A34 wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:59
Als je moeder accuduur belangrijk vindt, dan zou ik 120hz sowieso eerder als minpunt noemen. Bij mijn S21 betekend 120hz minus 30% accuduur. Beetje afhankelijk van je moeder natuurlijk, maar de mijne zou het verschil tussen 60hz en 120hz niet al te boeiend vinden denk ik zo. ;)

A54 lijkt me daarom de betere keuze, maar wel op 60hz ;) 128gb lijkt me doorgaans ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
Inverted_World schreef op zondag 17 september 2023 @ 17:33:
Als je moeder accuduur belangrijk vindt, dan zou ik 120hz sowieso eerder als minpunt noemen. Bij mijn S21 betekend 120hz minus 30% accuduur. Beetje afhankelijk van je moeder natuurlijk, maar de mijne zou het verschil tussen 60hz en 120hz niet al te boeiend vinden denk ik zo. ;)

A54 lijkt me daarom de betere keuze, maar wel op 60hz ;) 128gb lijkt me doorgaans ook prima.
Gelukkig is er een optie op 60hz te zetten, al vind ik wel belangrijk om een keer 120hz een keer te testen.

Ben ook aan het twijfelen om te wachten met kerst of verjaardag.

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1