Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone voor moeders, de Galaxy S8 begint ouderdom verschijnselen te geven..
Wat is je budget?
Maximaal €400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, facebook, digitale krant lezen, mails lezen en een fotootje maken.
Persoonlijk vind ik belangrijk dat een telefoon lang mee kan gaan, zoals de oudere A50.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kan via de onderstaande telefoons voor een goedkoper prijs aanschaffen bij loyaliteit winkel van Samsung. Het verschil is toch rond de 100 euro
Welke vragen heb je hier nog over?
De A34 heeft volgens meerdere reviews (ook van Tweakers) een betere accuduur wat mijn moeder belangrijk vind, maar ook foto's maken. Ook HDR op de A54 en refreshrate van 120hz naar 60hz is ook mooi meegenomen, echter lijk de A34 ook een goede deal te wezen.
Kan daardoor slecht kiezen.
Is upgraden naar dubbele capaciteit (voor 50 euro meer) ook verstandig of is een sd poort snel genoeg voor extra opslag?
Ik zoek een?
Nieuwe smartphone voor moeders, de Galaxy S8 begint ouderdom verschijnselen te geven..
Wat is je budget?
Maximaal €400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Whatsapp, facebook, digitale krant lezen, mails lezen en een fotootje maken.
Persoonlijk vind ik belangrijk dat een telefoon lang mee kan gaan, zoals de oudere A50.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kan via de onderstaande telefoons voor een goedkoper prijs aanschaffen bij loyaliteit winkel van Samsung. Het verschil is toch rond de 100 euro
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Smartphones | Samsung Galaxy A34 5G, 128GB opslag, Zwart | € 281,65 | € 281,65 |
1 | Smartphones | Samsung Galaxy A34 5G, 256GB opslag, Zwart | € 345,- | € 345,- |
1 | Smartphones | Samsung Galaxy A54 5G, 128GB opslag Zwart | € 349,- | € 349,- |
1 | Smartphones | Samsung Galaxy A54 5G, 256GB opslag Zwart | € 435,- | € 435,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.410,65 |
Welke vragen heb je hier nog over?
De A34 heeft volgens meerdere reviews (ook van Tweakers) een betere accuduur wat mijn moeder belangrijk vind, maar ook foto's maken. Ook HDR op de A54 en refreshrate van 120hz naar 60hz is ook mooi meegenomen, echter lijk de A34 ook een goede deal te wezen.
Kan daardoor slecht kiezen.
Is upgraden naar dubbele capaciteit (voor 50 euro meer) ook verstandig of is een sd poort snel genoeg voor extra opslag?