Toon posts:

mxstream of chello?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een breedband verbinding en ik woon in nijmegen, dus ik heb de keuze tussen adsl (via mxstream van kpn) en chello van upc.
Ik vraag me af wat het snelste werkt. Van de ene kant *kun* je via chello 100+ k/s download snelheden halen, van de andere kant zegt iemand in mijn straat dat adsl vaak sneller is. Heeft iemand in de buurt van Nijmegen ervaring met adsl, en met name via planetinternet?
Graag wil ik snel meer weten, want als ik deze week nog chello neem krijg ik een webcam...

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:46

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SEARCH

Daar is die hele mooie knop voor !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik woon zelf in eibergen ligt zo'n 20 km onder enschede
chello is altijd sneller dan mxstream , mxstream is een beetje afgeknepen adsl je haalt maar iets van 50 a 55 kb/s max
bij chello haal je met gemak 130 kb/s en hoger

ik zou voor chello gaan
maar ja dat is mijn keuze

mxstream is volgens mij wel goedkoper maarja de aansluitkosten zijn weer heel duur

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 23:34
Als je moet kiezen tussen ADSL basic en chello dan zou je misschien beter chello kunnen nemen, maar er zijn veel storingen en in sommige regio's in het heel traag. Maar als chello een beetje goed werkt haal je zeker snelheden van boven de 100 kb/sec, als het een goede nederlandse server is en in jouw regio's is chello een beetje goed dan gaat ie wel 150 kb/sec.

Maar als je bereid bent om meer geld uit te geven aan ADSL Fast dan zou ik die zeker nemen.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Deze vraag is al vaak voorbij gekomen, gebruik de search eens dan vind je er wel een antwoord op.

Dit topic is gesloten.