AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Heeft niemand een opplossing voor mij?
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
Heb je wel de communicatie op de psion ingesteld op seriele kabel?
Heb je gedacht aan de juiste compoort?
Ik gebruik zelf een psion 5 en dat werkt prima onder 2000 dus waarom de Revo niet.
Wel moet ik bij synchronisatie van Outlook Outlook geopend hebben.
Mzzl,
Willem
Heb je gedacht aan de juiste compoort?
Ik gebruik zelf een psion 5 en dat werkt prima onder 2000 dus waarom de Revo niet.
Wel moet ik bij synchronisatie van Outlook Outlook geopend hebben.
Mzzl,
Willem
Ja hij heeft wel verbinding alleen krijgt ie steeds een foutmelding bij het zoeken van een stuk software van de psion ( organiser 2.1x )
Ken jij het progje?
En moet ik wat in de revo instellen om het te veranderen?
Alvast bedankt.
Greetzzzzzzz Hives
Ken jij het progje?
En moet ik wat in de revo instellen om het te veranderen?
Alvast bedankt.
Greetzzzzzzz Hives
Ik heb hier ook een Psion 5 en een 3. Maar beide krijg ik geen connectie mee!
Weten jullie wat ik fout doe? Ik heb gewoon de drivers van de Psion geinstalleerd, maar hij zegt dan doodleuk dat hij geen verbinding kan maken!!
En jah, ik heb hem op de goede port zitte
En ik draai onder win2k...
Weten jullie wat ik fout doe? Ik heb gewoon de drivers van de Psion geinstalleerd, maar hij zegt dan doodleuk dat hij geen verbinding kan maken!!
En jah, ik heb hem op de goede port zitte
En ik draai onder win2k...
Op je Psion heb je zo'n Comm applicatie, open deze en zet de applicatie op luisteren. Probeer dan weer verbinding te maken met de Psion vanaf de PC. Als het goed is komt er allemaal data binnen op de Psion.
Ik had hetzlefde probleem onder W2K. Het bleek dat ik op een te hoge snelheid verbinding wilde maken. Software en Psion konden de handshake niet maken.
Maar inmiddels werkt het weer!
Erg jammer dat Psion stop met de Series 5mx en Revo...
Ik had hetzlefde probleem onder W2K. Het bleek dat ik op een te hoge snelheid verbinding wilde maken. Software en Psion konden de handshake niet maken.
Erg jammer dat Psion stop met de Series 5mx en Revo...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Verwijderd
Wij hebben hier 250 Psion's, die Handhelds zijn prima maar die software is 
Wij hebben hier ook steeds bovengenoemde problemen, de oplossing bij ons was om (slik) Psiwin op een Windows95 te installeren en de nieuwste versie van Psiwin te gebruiken.
Wij hebben hier ook steeds bovengenoemde problemen, de oplossing bij ons was om (slik) Psiwin op een Windows95 te installeren en de nieuwste versie van Psiwin te gebruiken.
Het is me inmiddels al gelukt 
Op de een of andere manier moet je onder win2k de gebruiker eenst hoofdgebruiker maken
Dan lukt het wel!
Op de een of andere manier moet je onder win2k de gebruiker eenst hoofdgebruiker maken
Dan lukt het wel!
Pagina: 1