AirPods Pro’s benaming onduidelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 327 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met de komst van nieuwe AirPods heeft Apple een USB-C versie voor deze en vele andere accessoires uitgebracht.

Pas bij het doorklikken bij gerelateerde producten zag ik dat Tweakers deze als subproduct onder de 2022 Lightning versie heeft gezet waar het mogelijk duidelijker zou zijn om deze als losse 2023 versie te duiden.

Om de verwarring compleet te maken voeren meerdere webshops zoals Coolblue en Mobiel.nl de USB-C modellen als ‘AirPods Pro 2’ (welke overigens niet terugkomen op de Pricewatch pagina)

Lang verhaal samengevat voert Apple zelf de 2023 versie als ‘AirPods Pro (2e generatie)’. Eén van de beide laatsten voeren zou het meest duidelijk zijn ipv subproduct onder 2022 versie, zowel voor bezoekers als denk ik ook webshops om 2023 AirPods aan juiste pricewatch pagina te kunnen koppelen uitvoering: Apple AirPods Pro 2022 met USB-c-oplaadcase (Wit)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2023 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Verwijderd Apple en generaties, het is mij wat ... Vaak vermelden ze het zelf nog geen eens, het is al heel wat dat het hier bij staat. Maar daar houdt het niet bij op, want de "2e generatie" lijkt in dit geval meer te slaan op de oordopjes zelf, die hetzelfde zijn tussen de versies met Lightning case en USB-c case. Alleen heeft Apple de Lightning versie niet meer prominent op de site staan, maar verkoopt alleen nog maar USB-c.

Al met al vond en vind ik nog steeds dat ik deze versies bij elkaar kan zetten, het gaat immers voornamelijk om de oordopjes, die zijn hetzelfde. Wel heb ik wat aan de benaming gesleuteld, zodat deze nu de Apple benaming volgt: product: Apple AirPods Pro (2e generatie)

Ik heb "Apple AirPods Pro 2022" en "Apple AirPods Pro 2023" in een alias gezet, zodat deze toch vindbaar zijn op deze manier.

Volgens mij is dit waar je tegenaan liep? Zo nee, laat het zeker weten :)

Verwijderd

Topicstarter
Hey @Glaanie fijn uitgebreide reactie, jazeker met deze aanduiding denk ik lekker duidelijk is (voor zover mogelijk inderdaad met Apple :Y) ), lijkt mij helemaal in orde en leveranciers lijken goede USB-C versie ook te vinden (van 1 naar 9 gegaan uitvoering: Apple AirPods Pro (2e generatie) met USB-c-oplaadcase (Wit))

Dit topic is gesloten.