Mijn wekker gaat s'morgens niet af. Alhoewel ik alles goed heb ingsteld. Blijkbaar heeft dit te maken met een optie in het batterij gebruik wat ik hieronder uitgebreid zal uitleggen. Dit omdat ik ook een melding krijg in iets met batterij save mode. Heb probleem is wanneer ik instellingen verander, dat hij ze altijd weer terug zet op de oude stand na een tijdje. Ik vermoed wanneer ik hem doe opladen.
Wanneer werkt de wekker wel. als,
instellingen -->batterij-->batterijbeheer-->beperkte apps--.> vinkje uit bij de klok
Maar zodra ik dit gedaan heb, de volgende keer zet hij weer automatisch hier een vinkje neer.
Hetzelfde doet hij met wifi, ik zet uit in de avond. volgende dag staat hij weer aan.
Ik steek mijn gsm iedere avond aan de lader als ik naar bed ga, ik vermoed dat hier een verband in zit.
Maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt
Volgende instellingen staan zo ingesteld.
instellingen -->batterij-->batterijbeheer-->batterijbeheer gebruiken= uit
instellingen -->batterij-->batterijbesparing = uit
instellingen -->batterij-->super battery saver= uit
Telefoon specificatie:
Telefoon is CUBOT MINI 3
Android versie 12
Weet iemand raad, hoor ik het graag.
Indien meer info gewenst hoor ik het ook graag
Alvast bedankt
gr
Marc
Wanneer werkt de wekker wel. als,
instellingen -->batterij-->batterijbeheer-->beperkte apps--.> vinkje uit bij de klok
Maar zodra ik dit gedaan heb, de volgende keer zet hij weer automatisch hier een vinkje neer.
Hetzelfde doet hij met wifi, ik zet uit in de avond. volgende dag staat hij weer aan.
Ik steek mijn gsm iedere avond aan de lader als ik naar bed ga, ik vermoed dat hier een verband in zit.
Maar ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt
Volgende instellingen staan zo ingesteld.
instellingen -->batterij-->batterijbeheer-->batterijbeheer gebruiken= uit
instellingen -->batterij-->batterijbesparing = uit
instellingen -->batterij-->super battery saver= uit
Telefoon specificatie:
Telefoon is CUBOT MINI 3
Android versie 12
Weet iemand raad, hoor ik het graag.
Indien meer info gewenst hoor ik het ook graag
Alvast bedankt
gr
Marc