Beste Tweakers, ik weet niet of mijn vraag hier terecht is.
Mijn probleem is dat ik wat problemen heb met het toevoegen van licenties in ons Asset management tool (Snipe-IT)
Heb dit product onlangs deployed hier in ons omgeving. Tot nu toe werkt alles prima. Alle assets zijn toegevoegd. We hebben ook al labels gekocht en gedrukt. Alleen het toevoegen van licenties gaat verkeerd.
Had geen ervaring met de achterliggende systeem laravel. Maar uiteindelijkk door de installion guide toch goed gelukt.
Misschien dat er tweaker leden zijn die ook SNIPE-IT gebruiken.
Onze omgeving:
Windows server 2022 Datacenter
XAMPP laatste verise (ook dus laatste Apache, PHP8.0.3 etc)
SNIPE-IT v6.1.2 - build 10938 (master)
Mijn vraag is:
Wanneer ik een licentie wil toevoegen, ik vul in de gevraagde velden in. en druk op Save.
De pagina reloads prima, geeft geen foutmeldingen niks. Alleen er komen geen licenties in te staan.
No matching records found
/f/image/HGcCpJvrmPWmTJOA41gHTu9N.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uVBYisHXCxOywBjYXOMUcOcf.png?f=fotoalbum_large)
iemand ervaring
Mijn probleem is dat ik wat problemen heb met het toevoegen van licenties in ons Asset management tool (Snipe-IT)
Heb dit product onlangs deployed hier in ons omgeving. Tot nu toe werkt alles prima. Alle assets zijn toegevoegd. We hebben ook al labels gekocht en gedrukt. Alleen het toevoegen van licenties gaat verkeerd.
Had geen ervaring met de achterliggende systeem laravel. Maar uiteindelijkk door de installion guide toch goed gelukt.
Misschien dat er tweaker leden zijn die ook SNIPE-IT gebruiken.
Onze omgeving:
Windows server 2022 Datacenter
XAMPP laatste verise (ook dus laatste Apache, PHP8.0.3 etc)
SNIPE-IT v6.1.2 - build 10938 (master)
Mijn vraag is:
Wanneer ik een licentie wil toevoegen, ik vul in de gevraagde velden in. en druk op Save.
De pagina reloads prima, geeft geen foutmeldingen niks. Alleen er komen geen licenties in te staan.
No matching records found
/f/image/HGcCpJvrmPWmTJOA41gHTu9N.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/uVBYisHXCxOywBjYXOMUcOcf.png?f=fotoalbum_large)
iemand ervaring
[ Voor 48% gewijzigd door theduke1989 op 15-09-2023 12:55 ]