Los toetsenbord voor mijn laptop

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doavid
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 13:16
Hallo tweakers, Mijn laptop toetsenbord begint langzaam defect te raken. er vallen steeds meer keys weg. Wellicht heeft dit te maken met het systeem wat de keys registreert want zodra ik de key er zelf af haalt registreert hij nog niks. Vandaar mijn beslissing om een apart toetsenbord aan te schaffen. Een erg grote techneut ben ik niet als het aankomt op hardware en hoe de werking van een toetsenbord nu is. Mocht er hiervoor een oplossing zijn zoals de driver opnieuw installeren hoor ik dat graag ook ofc. graag hoor ik suggesties van jullie!

Ik zoek een:
een los toetsenbord voor mijn laptop acer swift

Wat is je budget?
max 50 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
[Ik heb geen voorkeur voor merken maar wat voor mij belangrijk is, is een compact toetsenbord die ik mee kan nemen voor school/ werk. Hij moet dus niet te groot zijn omdat hij in mijn schooltas moet passen maar kwalitatief moet ie sterk zijn

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil mijn laptop gebruiken voor werk en school. Het is een acer swift3 als ik mij niet vergis.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Loop een MediaMarkt in (of vergelijkbare winkel) en ga eens los op een aantal toetsenborden.
De omvang en aanslag van toetsenborden is erg persoonlijk.
Kies een leuke en klaar.

Neem je eentje met USB-stekker, dan past ie altijd.
Neem je draadloos, kies dan BT (bluetooth). Dat is het meest universeel (kwa draadloos)

Edit: gezien je kwaliteit wil, kies dan NIET voor Trust. :)
Ben je bang een goede keuze te maken.... Logitech maakt heel veel randapparatuur en is over het algemeen best degelijk. Dus dat merk is een "veilige keuze".

[ Voor 25% gewijzigd door GarBaGe op 15-09-2023 11:22 ]

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD