Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een 10+ jaar oud systeem en zou graag opnieuw wat gamen met vlotte fps. Spellen die mij interesseren zijn World of Warcraft, Starfield, Fallout 4, Diablo 4, Overwatch 2, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk, mijn harde limiet is 950 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidig systeem en daarvan zou ik enkel de 1TB SSD meenemen. Ik heb ook twee 1080p 60hz schermen die ik voorlopig niet ga vervangen wegens budget.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Randapparatuur en schermen behoud ik, zou graag weten of mijn lijstje volledig is voor de rest.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mij is bang for the buck het meest belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en Geluid zijn wel vrij belangrijk voor mij maar ondergeschikt aan prijs.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al 10+ jaar geen systeem meer gebouwd dus zou graag weten of het allemaal een beetje klopt wat ik zelf bij elkaar gezocht heb tot nu toe.
Ik heb momenteel een 10+ jaar oud systeem en zou graag opnieuw wat gamen met vlotte fps. Spellen die mij interesseren zijn World of Warcraft, Starfield, Fallout 4, Diablo 4, Overwatch 2, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk, mijn harde limiet is 950 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn huidig systeem en daarvan zou ik enkel de 1TB SSD meenemen. Ik heb ook twee 1080p 60hz schermen die ik voorlopig niet ga vervangen wegens budget.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte GA-P67A-D3-B3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 | € 46,22 | € 46,22 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 870 QVO 1TB | € 49,40 | € 49,40 |
| Totaal | € 95,62 | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Randapparatuur en schermen behoud ik, zou graag weten of mijn lijstje volledig is voor de rest.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor mij is bang for the buck het meest belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en Geluid zijn wel vrij belangrijk voor mij maar ondergeschikt aan prijs.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al 10+ jaar geen systeem meer gebouwd dus zou graag weten of het allemaal een beetje klopt wat ik zelf bij elkaar gezocht heb tot nu toe.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 139,25 | € 139,25 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550M DS3H (rev. 1.0/1.1/1.2/1.3) | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 309 AMD Radeon RX 6700 XT CORE Gaming | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Silent Black TG Clear | € 80,65 | € 80,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 53,91 | € 53,91 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 52,70 | € 52,70 |
| Totaal | € 775,41 | |||