plotse beperkte zichtbaarheid op profiel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• StB_ole
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19-09-2023
Hoi,

Wij hebben een vreemd probleem. Ik was met iemand bevriend op FB en we konden alles van elkaar zien. Een tijdje geleden besloten we om even afstand te nemen en ze verwijderde mij (zonder te blokkeren) Ze stuurde me opnieuw een vriendschapsverzoek en zij kan nu alles van mij zien (posts, foto's, verleden, verhalen...) Maar ik kan niets zien van haar. Niets van het verleden, maar ook niets wat nu gepost wordt, ook geen verhalen. Dus eigenlijk is het alsof we niet bevriend zijn, maar toch zie je bevriend en volgend staan en zo.... We zijn er uren mee bezig geweest om dit op te lossen. Alle instellingen nagegaan, elkaar geblokkeerd en terug gedeblokkeerd, elkaar ontvriend en terug geconnecteerd... niets helpt.

Volgens mij is er ergens iets misgegaan in hun software en is dat zo blijven steken... en het is nu niet dat je die clowns even een vraag kan stellen :-/ Dus ik hoop van harte dat er iemand is die dit probleem kent en mee kan helpen oplossen!

Alvast nen dikke merci!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:23
Je bent gewoon nog geblokkeerd.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grasmanek94
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:14
Waarschijnlijk privacy instellingen zo dat zelfs vrienden niks mogen zien, dus of ze moet je toevoegen aan een groep waar ze meer 'open' voor is of ze zal haar privacy instellingen wat opener mogen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StB_ole
Nee hoor, ik heb zelf meegekeken! En ik ben in de eerste plaats zelfs nooit geblokkeerd geweest, dat is het punt. We hebben dit daarna wel wel gedaan om te zien of dit zou helpen (met hetzelfde resultaat). Er zit ergens een "glitch" in het systeem....
En als ik geblokkeerd zou zijn, dan zou ik helemaal niets zien, maar ik zie hetzelfde als iemand die geen vriend is. Het lijkt me dat Facebook maar half registreert dat we vriend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StB_ole
grasmanek94 schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 08:37:
Waarschijnlijk privacy instellingen zo dat zelfs vrienden niks mogen zien, dus of ze moet je toevoegen aan een groep waar ze meer 'open' voor is of ze zal haar privacy instellingen wat opener mogen zetten.
Nee hoor, ik heb meegekeken. Ik ben niet beperkt of zo, de instellingen staan juist. ik zie hetzelfde als iemand die geen vriend is. Het lijkt me dat Facebook maar half registreert dat we vriend zijn of zo.