Isra punt aansluiting herstellen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Clickybutton
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-05 23:17
Het isra punt in ons oude bedrijfspandje heeft een opdonder gehad en daarbij zijn wat kabels losgekomen (oranje/wit) Weet iemand hier n.a.v de foto welke aansluiting waar moet om de telefoonlijn en internetverbinding te herstellen?

Gezien er meerdere bedrijven in het pand zitten vermoed ik dat we de 2e verbinding zijn. Heb verschillende combinaties geprobeerd maar de tel blijft nummer bestaat niet/in gesprek tonen geven. Internet krijg ik ook niet aan de praat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w6rclZ9snCF9dpThVoetE4M_xac=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wgVZkCbzPJX1hJZeraOWqHu9.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

ISRA punt is van KPN neem ik aan, dus dat wordt een storingsmonteur bellen dan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Clickybutton
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-05 23:17
Mijn hulpkreet bleek iets te voorbarig. Na de kabels goed aanduwen en de zoveelste router restart is de boel weer aan de praat. Mag een slotje op

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 17:12
Lijkt uberhaupt niet eens een ISRA punt te zijn overigens, dat kabeltje dat er in gaat is toch gewoon een binnenkabel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:54

Wildfire

Joy to the world!

KPN Monteur hier: dat is inderdaad geen ISRA. Die zal elders zitten en met binnengeleiding doorgetrokken zijn naar dit RJ11 doosje.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe