* JumpStart leest nieuws: JetBrains brengt losstaande RustRover-ide voor Rust uit en denkt: Waar gaat dit over?"
@TijsZonderH
Als je niet een beetje bekend bent met code kloppen leest dit topic als abracadabra.
Wat is een ide?
Wat is Rust?
Wat is RustRover? Een losstaande ide, maar dan weet ik het nog niet.
Wat doen tools als RustRover en IntelliJ IDEA, waar zou je dat voor nodig hebben?
Oh, dus Rust is een programmeertaal.
IDE is [even bezig op Google] dus een IDE (integrated development environment)
Het zou heel fijn zijn als zo'n hoog-specifiek technisch artikel als deze een side-bar kan krijgen met wat basisuitleg. Rust is dus een programmeertaal. RustRover is dus een (ik moest dit opzoeken) werkomgeving/user interface om in te proggen.
@TijsZonderH
Als je niet een beetje bekend bent met code kloppen leest dit topic als abracadabra.
Ik, als programmeer-leek lees bovenstaande en denk:JetBrains brengt een nieuwe ide uit voor werk met Rust. RustRover is een losstaande ide die naast tools als IntelliJ IDEA bestaat en specifiek voor die programmeertaal geschikt is. De bestaande plug-in blijft bestaan, maar verdwijnt op termijn.
Wat is een ide?
Wat is Rust?
Wat is RustRover? Een losstaande ide, maar dan weet ik het nog niet.
Wat doen tools als RustRover en IntelliJ IDEA, waar zou je dat voor nodig hebben?
Oh, dus Rust is een programmeertaal.
IDE is [even bezig op Google] dus een IDE (integrated development environment)
Het zou heel fijn zijn als zo'n hoog-specifiek technisch artikel als deze een side-bar kan krijgen met wat basisuitleg. Rust is dus een programmeertaal. RustRover is dus een (ik moest dit opzoeken) werkomgeving/user interface om in te proggen.
[ Voor 12% gewijzigd door JumpStart op 14-09-2023 15:36 ]
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE