Hoe kom ik achter het merk/type van binnen-deurkozijn

Pagina: 1
Acties:

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hallo allemaal,

wij willen graag een nieuwe deurverbinding naar een kamer maken. Hiervoor willen we een nieuwe deurkozijn met deur plaatsen. Het zou fijn zijn als dit kozijn en deze deur er hetzelfde uitzien als de andere deuren in ons huis. Het lukt ons echter niet het merk of type van dit kozijn te achterhalen. Hebben jullie een idee waar ik dit kan achterhalen?

Wellicht wat aanwijzingen:
- hoogte 260 cm
- allemaal opdekdeuren
- 3x paumelle per deur/kozijn
- de kozijnen lijken net niet hoog genoeg te zijn. De bovenste 5 cm lijkt verlengd te zin (zie foto's).
- bovenlicht

Public
Publieke map
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUrUkZouxd1zLedzg9xDtSWqWTA=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LQEUloclMnyhT9AlJbdzvxbC.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/InjKJU6yxqbDw_olFM_WKIfXBJ8=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KXSrsRuX0XZKGsE4vm57h9e2.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g-0u3kZtINs5w9SvDvpj_ZaGWSE=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/surqD9NHlBE20Xm1QgIp30t4.jpg?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3R5eUonkwggeB3J_wA9iorepNog=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rSXpmaSpmGbBPH8BKCG6EbGZ.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MwQQwKpOra_O8SIm90QhCJcQMNw=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LWGzPKtIGSUjFs4dMRDPun5Z.jpg?f=fotoalbum_small

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DasNieNix
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:39
Deze lijken heel erg op de kozijnen hier in huis en die zijn van Berkvens. Staat echter nergens een merk of type op.

• wcduck
  • Niet online
DasNieNix schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:31:
Deze lijken heel erg op de kozijnen hier in huis en die zijn van Berkvens. Staat echter nergens een merk of type op.
Het lijkt er zeker op! Vooral deze: https://berkvens.nl/model/berdo/berdo-ba-opdek

Ik lees wel dat ze alleen aan nieuwbouw leveren. Dat is niet zo prettig als consument.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Kijk er eens met een spiegel onder. Bij onze berkvens deuren staat iig de kleur onderop, wellicht ook merk en model.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10

tomtom901

Moderator General Chat
Zat plekken om dat te kopen - https://www.mijndeurenwin...ozijn-met-bovenlicht.html bijvoorbeeld

• wcduck
  • Niet online
Boudewijn schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:23:
Kijk er eens met een spiegel onder. Bij onze berkvens deuren staat iig de kleur onderop, wellicht ook merk en model.
Dat ga ik morgen proberen. Dank voor de tip!

• wcduck
  • Niet online

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Gewoon spiegeltje en lampje eronder. Hele deur hoeft niet los

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nu nog het deurbeslag opzoeken en je bent er :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Badderbeest
  • Laatst online: 13-06 20:42

Badderbeest

De enige echte

Kijk ff op de slotplaat. Soms staat daar een merkje. Het lijkt mij Polynorm dat tegenwoordig Theuma heet.

De enige echte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:01
Volgens mij hebben veel fabrikanten een vergelijkbaar kozijn in assortiment. Wij hebben Svedex en die lijkt er ook op. Check inderdaad even onder de deur daar staat ook bij onze deuren een sticker met merk, type en afmetingen.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:30
Bo0bz schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:32:
Volgens mij hebben veel fabrikanten een vergelijkbaar kozijn in assortiment. Wij hebben Svedex en die lijkt er ook op. Check inderdaad even onder de deur daar staat ook bij onze deuren een sticker met merk, type en afmetingen.
Ik dacht ook meteen aan Svedex. Zoek daar ook eens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Boudewijn schreef op donderdag 14 september 2023 @ 23:11:
Gewoon spiegeltje en lampje eronder. Hele deur hoeft niet los
Er staan alleen maar een partij getallen onder de deur. Niets van een merk helaas. Wel een afmeting. Blijkbaar is de deur 231 x 93 cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

wcduck schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:11:
[...]

Er staan alleen maar een partij getallen onder de deur. Niets van een merk helaas. Wel een afmeting. Blijkbaar is de deur 231 x 93 cm.
oa de kleurcode dus.

je zou de losse groepjes getallen eens in google kunnen gooien, als er een berkvens deur oppopt... bingo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Niet online
Badderbeest schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:04:
Kijk ff op de slotplaat. Soms staat daar een merkje. Het lijkt mij Polynorm dat tegenwoordig Theuma heet.
Op de slotplaats staat Berkvens en Nemef. Het lijkt dan wel om een Berkvens deur te gaan waarnaar al eerder werd gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik weet niet hoeveel haast het heeft, maar: let de komende tijd eens op sloopcontainers in je wijk. Daar liggen vaak deuren in, en grote kans dat die hetzelfde zijn als wat jij daar hebt. Inclusief beslag.

Zo heeft m'n pa wat vervangende paumellen geregeld, nadat ik ze heb doorgeslepen omdat m'n moeder zat opgesloten in de badkamer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badderbeest
  • Laatst online: 13-06 20:42

Badderbeest

De enige echte

wcduck schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 14:11:
[...]

Op de slotplaats staat Berkvens en Nemef. Het lijkt dan wel om een Berkvens deur te gaan waarnaar al eerder werd gelinkt.
Berkvens it is. Nemef is slechts het merk slot. Hoogstwaarschijnlijk de 1200-serie (stalen slotkast) of 1300-serie (kunststof slotkast)

Berkvens Berdo BA 200 Opdek, stalen montagekozijn met slanke bovendorpel. Deuren zonder kunststof kantprofielen maar met lakfolie afgewerkt. Alles RAL 9010 of "alpin wit"

De enige echte

Pagina: 1