Whatsapp overzetten van android naar geinstalleerde iphone

Pagina: 1
Acties:

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik gebruik prive een android telefoon. Maar zakelijk heb ik een iphone. Nu is mijn android toe aan vervanging en eigenlijk wil ik mijn iphone dan zowel prive als zakelijke gaan gebruiken.
De iphone gebruik ik al een half jaar en is dus al geinstalleerd en werkt prima.
Maar nu wil ik dus mijn prive simkaart in mijn iphone stoppen en whatsapp overzetten uiteraard met alle chats enz.

Iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen en dat alle apps, instellingen enz op de iphone gelijk blijven zoals het nu is.

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 14:10
Gebruik je Whatsapp al op je iPhone? Voor zover ik weet kan je nog niet 2 telefoonnummers aan Whatsapp koppelen. Ik gebruik zakelijk WA for Business en privé de gewone WA-app. Hoe dit met overzetten van backups werkt weet ik niet.

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
loeberce schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:02:
Gebruik je Whatsapp al op je iPhone? Voor zover ik weet kan je nog niet 2 telefoonnummers aan Whatsapp koppelen. Ik gebruik zakelijk WA for Business en privé de gewone WA-app. Hoe dit met overzetten van backups werkt weet ik niet.
Ik heb inderdaad whatsapp business op mijn zakelijke telefoon. Dat zit elkaar dus niet in de weg.