Welke videokaart en processor?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jochurt
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik zoek een?
Ik wil een high end PC maken van rond de 2000 euro, en ik wil een high end videokaart en high end processor omdat ik doe aan videoediting, photoshop, blender etc. Ook wil ik kunnen gamen op normale settings op hele hoge FPS terwijl ik de gameplay record. Ik zat te denken aan een I9 of I7 13e generatie, en zat nu te leunen naar een Asus TUF gaming 4070 (TI), Maar aangezien de 40 series van NVIDIA niet echt goede positiviteit hebben ontvangen zou ik graag weten wat jullie als videokaart zouden doen?

Wat is je budget?
Hele PC max €2300

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik wil graag weten wat jullie zouden doen, Intel processor of AMD en NVIDIA kaart of AMD kaart en welke en waarom

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik denk ik dingen als het moederbord etc daarna toevoeg nadat ik de processor en videokaart weet, het word een nieuw systeem, als mensen me willen helpen in private chat dan is dat welkom.

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:22

br00ky

Moderator Harde Waren
Imo zou ik gewoon advies vragen voor je hele pc. Waarom je je andere topic hebt leeggehaald is me dus ook niet helemaal duidelijk. Of wil je de kans lopen de boot in te gaan met de keus van een goed moederbord en voeding ;).

• Jochurt
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik zal eerst alle onderdelen researchen en hem dan aanpassen.