Mijn douche geeft sinds een paar weken zelfs op de maximale stand van de thermostaatkraan lauw/koud water.
Mijn vriendin is het inmiddels redelijk zat, dus jullie begrijpen dat het ook voor mijn gemoedsrust tijd is om er wat aan te doen
Ik heb wat foto's toegevoegd (ja ik weet het, het is aan een schoonmaakbeurt toe), het gaat om een Avital doucheset, volgens mij een redelijk goedkoop setje.
Omdat de douche het initieel wel goed deed maar steeds minder over de tijd heen vermoed ik dat het probleem in verkalking van het binnenwerk zit.
Ik wil dus eerst proberen de boel te ontkalken voordat ik een gehele nieuwe douche laat installeren.
Nou ben ik zelf geen loodgieter en wil ik het probleem niet erger maken dan het al is.
Hebben jullie tips hoe dit aan te pakken, bij dit type kraan?
Hoe ga je te werk?
Alvast reuze bedankt!
:strip_exif()/f/image/jlmiUbwfdUWPDz8ykEZ0MPDx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5wbvNpsyjfwBYJvHfmZaUPv8.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn vriendin is het inmiddels redelijk zat, dus jullie begrijpen dat het ook voor mijn gemoedsrust tijd is om er wat aan te doen
Ik heb wat foto's toegevoegd (ja ik weet het, het is aan een schoonmaakbeurt toe), het gaat om een Avital doucheset, volgens mij een redelijk goedkoop setje.
Omdat de douche het initieel wel goed deed maar steeds minder over de tijd heen vermoed ik dat het probleem in verkalking van het binnenwerk zit.
Ik wil dus eerst proberen de boel te ontkalken voordat ik een gehele nieuwe douche laat installeren.
Nou ben ik zelf geen loodgieter en wil ik het probleem niet erger maken dan het al is.
Hebben jullie tips hoe dit aan te pakken, bij dit type kraan?
Hoe ga je te werk?
Alvast reuze bedankt!
:strip_exif()/f/image/jlmiUbwfdUWPDz8ykEZ0MPDx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5wbvNpsyjfwBYJvHfmZaUPv8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v0fCUQvVnNWJlV9oxkEiA99w.jpg?f=fotoalbum_large)