Vraag

• Secrycom
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 19:58
Mijn vraag

Ik las dat de G23 al meer bloatware heeft dan Motorola toestellen normaal hebben. Klopt dat?
...

...

...

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Secrycom het zou opzich wel helpen om aan te geven waar je dat gelezen hebt. Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

• Secrycom
Ik heb het op Tweakers zelf gelezen bij de beschrijving van de Motorola G72:

https://na01.safelinks.pr...lRwlXo0Hi6A%3D&reserved=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Secrycom maar als je het daar al hebt gelezen, dan begrijp ik de vraag niet helemaal. Daar staat overigens ook duidelijk wat het verschil is vergelijking met eerdere toestellen:
De Android-versie oogt weer lekker schoon, maar dit keer minder schoon dan we van Motorola gewend zijn. De Facebook-app en Candy Crush blijken standaard op het toestel te staan. Daarnaast wordt er een extra beveiligingsapp meegeleverd, genaamd Phone Guardian. Deze app claimt het verzamelen en tracken van jouw data door andere apps tegen te gaan, maar vraagt zelf ook een deel van jouw data te analyseren voor marktonderzoek. Dit kan gelukkig worden geweigerd en als je besluit de app niet te gebruiken, kan deze net als Candy Crush en Facebook op de standaard manier worden verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secrycom
Dank voor je reactie.Heb ik inderdaad niet goed genoeg gelezen. Dus niets om je ongerust over te maken.
Ik las gisteren dat o.a. ook de Motorola G54 is uitgekomen. Ik ben op zoek naar een mobiel voor mijn vriendin. Heb zelf ook altijd Motorola en bevalt prima. Nu twijfel ik voor haar tussen de G23 en de G54. Wel lastig omdat er nog een reviews zijn van de G54.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
De G23 heeft volgens buitenlandse reviews enkel software van Motorola, dus uberhaupt geen Facebook e.d.

De G54 is wel een stuk beter dan de G23 op de meeste vlakken. Zeker als de telefoon minstens 3 jaar in gebruik blijft is de G54 de betere keuze.
Pagina: 1