BCC in de problemen wie is de volgende

Pagina: 1
Acties:
  • 768 views

• Steenw
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-01-2024
https://www.ad.nl/economi...an-betaling-aan~a67599aa/

Zal BCC doorgaan als webshop only of steekt er iemand nog een keer geld in zal de MM de volgende zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Volgens mij consolideert alles richting het Coolblue model (online met een aantal van die experience stores). Grote winkels in de binnenstreden kosten gewoon teveel geld. Ook logistiek is dit niet het meest efficiënt.
De stad wordt uiteindelijk gevuld met kebab winkels, nagelstudio's, foodcourts en action-achtige winkels zoals we verdienen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
BCC kwam drie jaar geleden in handen van de Mirage Retail Group, dat ook eigenaar is van onder meer Blokker, Big Bazar en Intertoys. Om op de kosten te besparen, heeft BCC eerder al het eigen hoofdkantoor opgegeven en is ingetrokken bij de hoofdzetel van Mirage.
Allemaal onderdeel van de Big Bazar club, Blokker en Intertoys zullen ook wel omvallen dan.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik mis een beetje waarom dit in een eigen topic staat. Dit kan ook in De zonsondergang van fysieke winkels worden besproken.

Ik doe dit topic dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.