Toon posts:

psx-shop en ffb stuurtje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens PSXshop worden nu (op dit moment) de stuurtjes geleverd in nederland.
Zijn er mensen die op de lijst staan en nog geen levering hebben gehad?
Volgens ACT-Labs (31-08-2001) lees hier moet het rond zijn:
Hello,
FYI, we have completed shipping all orders for Force RS' and Force RS Shifter Combos, that have been placed up until today.

All new orders for Force RS' and Force RS Shifter Combos from today on will start shipping approximately September 7.

Zijn er mensen die hem de afgelopen week binnen gekregen hebben.

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
grapjas, ik sta nr 18 op de lijst en zou volgens de lijst op psx shop me stuurtje afgelopen woensdag/donderdag gehad moeten hebben, heb ze vanmiddag gebeld en ze hebben ze zelf ook nog niet binnen... (het gaat over ACT Force RS btw...)

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat het tijd word om stappen te gaan ondernemen.
Het is niet menselijk om 532 gulden te incasseren en dan niets van je laten horen en/of verkeerde data's doorgeven.
het hang mij de strot uit als hij er vrijdag nog niet is dan ga ik naar psx shop toe al dan niet met een knokploeg maar of mijn centen of een stuurtje het is dan echt aan hun.
PSXSHOP watch me!!!!!!!

• _-= Erikje =-_
das je eigen fout, als je je een beetje beter georienteerd had had je geweten dat die act er voorlopig nog niet zijn en over internet altijd onder rembours bestellen....

Verwijderd

24-08-2001 act labs wachtlijst KORTER!!!
act labs komen binnen de eerste 45 zijn uit geleverd en om de 5 dagen komen er 20 binnen LEES VERDER we hebben een lijst gemaakt met namen en werken de oudste eerst af lees

Ze lopen de boel dus gewoon te besodemieteren :( :( :( Ze houden iedereen gewoon aan het lijntje. Helaas zijn ze de enige waar je hem kunt bestellen dus ja ik ben ook zo'n gewillig slachtoffer...

• _-= Erikje =-_
tsja, we zullen wel moeten, die 45 klopt ook niet want ik stond eerst nr 36 op de wachtlijst, nu 18...

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Ik hoor iedereen klagen over psx-shop.
Ik ga daar dus niet bestellen he.
Als ik ergens een hekel aan heb dan zijn het wachtijden.
Is er geen 1 andere winkel in nderland die hem wil inkopen(De rs force met shifter enz)???

Thy will see the light...

Verwijderd

Eerst ook, bij psx-shop, had ik zo'n lightgun besteld voor me psx, en er stond daar iets van: leveringstijd 2 weken (zoiets geloof ik), maar echt niet dat die lightgun er al na twee weken was, ik heb er volgens mij echt 2 maanden op moeten wachten. Ik was dat ding alweer bijna vergeten.
:r

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
FYI, we have completed shipping all orders for Force RS' and Force RS Shifter Combos, that have been placed up until today.
Waar staat FYI eigenlijk voor, het zit ook in UBB, het is in elk geval een soort foutmelding/excuus...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• _-= Erikje =-_
For Your Information

nee, PSX is helaas de enige importeur en hun prijzen voor wederverkoop zijn ook niet interessant

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Ok thanks.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

06-09-2001 act labs wachtlijst
door een comunicatie storing zijn de actlabs verscheept inplaats van lucht vracht wij verwachten volgende week 40 stuks via lucht vracht onze excuses voor vertraging

Ben benieuwd. "...wij verwachten..." Nou wij verwachten het stuur al een hele tijd maar voorlopig is het alleen nog maar bij wachten gebleven :( Weet zeker dat die :r eikel die de telefoontjes altijd aanneemt de schuldige is.......

• _-= Erikje =-_
:( das Ivo, vlotte babbel, 500 woorden/sec en geen zinnige informatie, is slecht in engels..

Verwijderd

idd ja.. maarja

is dit zon superstuurtje dan?

• _-= Erikje =-_
ja

Verwijderd

o :)
Pagina: 1