Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Anoniem: 1986520
[ Voor 100% gewijzigd door tweakduke op 15-09-2023 11:14 ]
Growing old is mandatory, growing up is optional.
Als ze de conversatie blijven proberen open houden door te blijven bellen/communiceren. Hoe kunnen zij het dan verkloot hebben?
[ Voor 19% gewijzigd door tweakduke op 15-09-2023 11:15 . Reden: Quote aangepast ]
Anoniem: 1986520
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 1986520 op 14-09-2023 09:21 ]
[ Voor 7% gewijzigd door TwArbo op 14-09-2023 09:29 ]
[removed]
Anoniem: 36835
Dit idd, je kan niet zomaar die hele factuur niet betalen. Er is gewoon werk geleverd waarmee je wel tevreden bent, de achtergehouden betaling moet in verhouding staan.TwArbo schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:28:
De ConsuWijzer is vrij duidelijk over een verschil tussen factuur en offerte: https://www.consuwijzer.n...stverlener-prijs-verhogen
En zie ook: https://www.consuwijzer.n...ns-met-de-rekening-wat-nu
Ik ben geen jurist, maar volgens mij is het zo dat je een deel van de factuur gewoon kunt betalen waar je tevreden over bent. Je mag namelijk niet onredelijk geld inhouden.
Dat snap ik, maar je hebt geen RECHT op zo’n gesprek. Eerlijk gezegd denk ik dat dat stadium reeds gepasseerd is.Pauwl schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:30:
Die had ik inderdaad ook al gezien. Mijn intentie is ook gewoon om netjes de bedragen over te maken die realistisch zijn.
Ik hoop alsnog dat we het gewoon met hem kunnen oplossen, we hebben echt geen slechte intenties we willen alleen graag het gesprek aangaan over het geleverde werk en hoe dit tot stand is gekomen.
Als het verhaal klopt, dat er geregeld niet conform tekening gewerkt is, en daar zonder overleg een eigen draai aan gegeven is, en dat ie nu de meeruren voor herstel factureert is m.i. niet aan TS te wijten.Anoniem: 1986520 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:20:
Wellicht daarvoor al?
En nu met een vaag (en waarschijnlijk eenzijdig) verhaal hier wat gratis advies komen vragen… het zal je klant maar zijn.
En natuurlijk is, als het waar is, het niet communiceren van de hovenier ook niet slim.
[ Voor 7% gewijzigd door MikeyMan op 14-09-2023 09:43 ]
Er zal toch echt overleg moeten komen als de eindprijs anders is dan wat er in de offerte staat. Zeker omdat er tussendoor dus geen akkoord gegeven is voor ander werk. Dus hoe dan ook zal dat alsnog plaats moeten vinden en of dat een recht is of niet maakt weinig uit. Zonder zo'n gesprek komt er geen overeenstemming over de prijs en blijft er een conflict.Kurma schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:33:
[...]
Dat snap ik, maar je hebt geen RECHT op zo’n gesprek. Eerlijk gezegd denk ik dat dat stadium reeds gepasseerd is.
[removed]
Dit is de juiste manier. Vooral volgen wat je overeengekomen bent. Laat hem daarna maar komen halen waar hij vindt dat hij recht op heeft.defusion schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:31:
1) Wachten tot het afgesproken werk af is voordat je betaalt, tenzij anders overeengekomen (bij onze kozijnenboer stond er bijv. iets van 90% betalen, 10% mag je inhouden voor als ze nog voor kleine dingen terug moeten komen, zoals bij ons 1 klein verkeerd gemeten kozijn en wat beschadigde kappen van de rolluiken)
2) Vervolgens betalen waar hij volgens jullie wel recht op heeft, schriftelijk gemotiveerd dat je het niet eens bent met het overige deel van de factuur. (ook al eens meegemaakt bij een kleinere klus)
3) Afwachten welke stappen hij zet om 'zijn' overige geld te halen (in mijn geval is er niks meer mee gedaan, ging wel om een vrij klein bedrag)
Anoniem: 36835
Dan komt hij z'n geleverde werk straks "terughalen".Guusjee schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:00:
[...]
Dit is de juiste manier. Vooral volgen wat je overeengekomen bent. Laat hem daarna maar komen halen waar hij vindt dat hij recht op heeft.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 14-09-2023 10:04 ]
Ik sluit me hier bij aan.defusion schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:31:
2) Vervolgens betalen waar hij volgens jullie wel recht op heeft, schriftelijk gemotiveerd dat je het niet eens bent met het overige deel van de factuur. (ook al eens meegemaakt bij iemand anders)
Pauwl schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:03:
[...]vaak moeten corrigeren [...]
Wat is er nog niet opgeleverd wat wel afgesproken is?Ander personeel is wel door gegaan met de klus, en dat ging eigenlijk over het algemeen vrij goed.
Tekening met de verkeerde maten gegeven door de TS aan de hovenier.MikeyMan schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:42:
[...]
Als het verhaal klopt, dat er geregeld niet conform tekening gewerkt is, en daar zonder overleg een eigen draai aan gegeven is, en dat ie nu de meeruren voor herstel factureert is m.i. niet aan TS te wijten.
Hoe valt het wijzen op fouten onder 'verkloten van de relatie'? Of accepteer jij alles zomaar?
Je wil niet het gesprek aan gaan hoe dit tot stand is gekomen, je wil hem (nogmaals) vertellen dat hij werk verkeerd heeft uitgevoerd, dit heeft moeten corrigeren en jullie het meerwerk niet willen betalen. Als je daadwerkelijk open staat voor een andere uitkomst, laat dat dan ook weten en doe een voorstel.. en begin vooral bij jezelf af te vragen wat er wel/niet veroorzaakt is door de gebrekkige tekeningen/afmetingen/etc.Pauwl schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:30:
Die had ik inderdaad ook al gezien. Mijn intentie is ook gewoon om netjes de bedragen over te maken die realistisch zijn.
Ik hoop alsnog dat we het gewoon met hem kunnen oplossen, we hebben echt geen slechte intenties we willen alleen graag het gesprek aangaan over het geleverde werk en hoe dit tot stand is gekomen.
Anoniem: 39993
Ik denk dat het zeker wel relevant is, waarom iets in eerste instantie verkeerd is uitgevoerd. Want als dat deels door een niet-kloppende tekening van de architect komt, dan denk ik dat je ook deels daar moet aankloppen.Montaner schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:19:
[...]
Je wil niet het gesprek aan gaan hoe dit tot stand is gekomen, je wil hem (nogmaals) vertellen dat hij werk verkeerd heeft uitgevoerd, dit heeft moeten corrigeren en jullie het meerwerk niet willen betalen. Als je daadwerkelijk open staat voor een andere uitkomst, laat dat dan ook weten en doe een voorstel.. en begin vooral bij jezelf af te vragen wat er wel/niet veroorzaakt is door de gebrekkige tekeningen/afmetingen/etc.
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Maar wat ga je nou doen? Betalen?Pauwl schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:26:
Bedankt voor alle reacties.
Ik heb ook al contact gezocht met een jurist om eea door te spreken als we er niet uit kunnen komen.
We snappen heel goed wat er fout is gegaan, en dachten ook dat we daarna op 1 lijn zaten.
Daarna is er werk uitgevoerd wat niet conform tekening was. En dan gaat het om hele basale zaken zoals het verkeerd plaatsen van een schutting, een halve meter oprit vergeten, en nog wel wat andere zaken.
Ik zal tevens de laatste zijn die zal zeggen dat wij als opdrachtgever ook geen steken hebben laten vallen.
Ik vind het alleen jammer dat we tot nu toe niet eens kans krijgen om onze standpunten uit te leggen.
Ik vrees dat we het zullen moeten gaan doen met een advies van een jurist, daaruit zal moeten blijken dat we wat kunnen aanvechten of deze bittere pil inslikken en verder gaan.
Het is wat het is, dan is het in ieder geval een goede leer voor de volgende keer.
Zo’n overleg is natuurlijk raadzaam, maar zoals ik al schreef heeft OP daar géén recht op. Als de hovenier zo’n overleg niet wil en z’n factuur (die ligt er immers al) volledig betaald wil zien, dan mag hij dat gewoon via de rechter doen. Zonder “overleg”.redwing schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:44:
[...]
Er zal toch echt overleg moeten komen als de eindprijs anders is dan wat er in de offerte staat. Zeker omdat er tussendoor dus geen akkoord gegeven is voor ander werk. Dus hoe dan ook zal dat alsnog plaats moeten vinden en of dat een recht is of niet maakt weinig uit. Zonder zo'n gesprek komt er geen overeenstemming over de prijs en blijft er een conflict.
Sorry, maar als ik als particulier bij een professionele partij aanklop om een tuin voor € 30.000 aan te leggen mag je ook wel iets verwachten. Minimaal dat een meegeleverde tekening goed bekeken wordt en dat hij duidelijk zijn verwachtingen uitspreekt. ( ik zie maat X staan, ik neem dit over, risico voor jou of ik wil wel alles zelf nameten voordat ik een prijs noem).Barrycade schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:10:
Hoveniers huur ik niet in om goed te kunnen communiceren, maar als ik je TS lees snap ik wel dat hovenier afhaakt. Hoe vaak kan je het over een klus moeten hebben.![]()
Fout 1 is dat je de opdracht verstrekt hebt basis een foute tekening. Daarna zijn jullie gewoon doorgegaan met modderen.
Op het moment dat het duidelijk werd dat het niet klopte had je rond de tafel gemoeten. Gezien de vele belletjes en mailtjes die gemeld worden hebben jullie dat niet gedaan.
Beide zijn fout geweest hier. Maar ik denk dat het redelijk duidelijk is dat hovenier klaar met jullie is. Dus wellicht kan je nog een intermediair vinden die tussenbeide kan modereren. Maar denk dat je alvast je je rechtsbijstand kan gaan informeren.
Je hoort mij toch ook niet zeggen dat het over de offerte fase gaat? Heb genoeg ervaring met eigen projecten, voor de VVE of voor mijn werk. Heb dan veel contact met de aannemer, het liefst elke dag maar minimaal 1x per week. En dat kan zo simpel zijn als vragen of ze ergens tegenaan zijn gelopen of nog vragen hebben. Kort rondje over het werk. Vaak gaat het goed en met je met 5 minuten klaar.Rukapul schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:08:
[...]
Succes met het vinden van mensen voor je klus als je de eindeloos over de offertefase wil doen. Het kan wel, maar dan begint de meter te lopen bij de aanvraag of de klus wordt als kansloos terzijde gelegd.
[...]
Aan de andere kant is 30k natuurlijk ook weer niets. Dat is op voor een paar simpele klusjes.
Belangrijk hier is m.i. hoe de opdracht gespecificeerd is. Als er een complete tekening en bestek van een tuinarchitect ligt dan mag men er vanuit gaan dat het klopt.
Als topicstarter de vordering op specifieke punten betwist en de rest op tijd betaalt, en daar enige redelijkheid in betracht, dan is de kans groot dat hij er nooit meer iets van hoort. De hovenier lijkt in de beschrijving niet van het confronterende soort en lijkt juist klaar met topicstarter, terwijl hij wel zijn personeel door heeft laten werken.
Die jurist kun je ook in een later stadium nog inschakelen als het nodig is.
[ Voor 41% gewijzigd door chrisborst op 14-09-2023 11:19 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Pauwl op 14-09-2023 11:07 ]
Succes met het vinden van mensen voor je klus als je de eindeloos over de offertefase wil doen. Het kan wel, maar dan begint de meter te lopen bij de aanvraag of de klus wordt als kansloos terzijde gelegd.chrisborst schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:57:
[...]
Sorry, maar als ik als particulier bij een professionele partij aanklop om een tuin voor € 30.000 aan te leggen mag je ook wel iets verwachten. Minimaal dat een meegeleverde tekening goed bekeken wordt en dat hij duidelijk zijn verwachtingen uitspreekt. ( ik zie maat X staan, ik neem dit over, risico voor jou of ik wil wel alles zelf nameten voordat ik een prijs noem).
En hoe vaak moet je het over een klus hebben? Zo vaak als nodig is.
Aan de andere kant is 30k natuurlijk ook weer niets. Dat is op voor een paar simpele klusjes.Bij een tuin aanleggen voor € 30.000 zullen er voldoende momenten zijn om het over details te hebben of om keuze voor te leggen. Voor heel veel mensen is € 30.000 een enorme bak geld, dus daar moet je als ondernemer netjes mee omgaan.
Komen deze fouten volledig voort uit onkunde van de hovenier, of zijn ze uitgevoerd zoals gespecificeerd op de tekening met verkeerde maten? Dat is namelijk nogal een groot verschil.Pauwl schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:26:
We snappen heel goed wat er fout is gegaan, en dachten ook dat we daarna op 1 lijn zaten.
Daarna is er werk uitgevoerd wat niet conform tekening was. En dan gaat het om hele basale zaken zoals het verkeerd plaatsen van een schutting, een halve meter oprit vergeten, en nog wel wat andere zaken.
☀️ 39 Panelen |⚡SolarEdge SE12.5K | 🔆 Panasonic 7KW KIT-WC07J3E5 | ❄❄❄❄ Mitsubishi SRK 20ZSX-W
Ok, wellicht slordig. Maar dat meet je toch ff na tijdens het uitzetten en voordat je begint te scheppen.xs2tom schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:18:
[...]
Tekening met de verkeerde maten gegeven door de TS aan de hovenier.
Hoe dan?MikeyMan schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:33:
[...]
Ok, wellicht slordig. Maar dat meet je toch ff na tijdens het uitzetten en voordat je begint te scheppen.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Euh? What?jeroenkb schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:03:
[...]
Hoe dan?
Als iets niet gaat passen, kun je nameten (er staat oprit van 11 meter, maar de tuin is maar 10 meter diep)
Maar een terras dat niet 3 meter diep is, maar slechts 2,5 meter bv. Hoe ga je dat nameten?
En dat is een prachtvoorbeeld van wat er gebeurd isjeroenkb schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:03:
[...]
Hoe dan?
Als iets niet gaat passen, kun je nameten (er staat oprit van 11 meter, maar de tuin is maar 10 meter diep)
Maar een terras dat niet 3 meter diep is, maar slechts 2,5 meter bv. Hoe ga je dat nameten?
[ Voor 5% gewijzigd door Martijn.C.V op 14-09-2023 13:46 ]
Dat is ook de kern van mijn vak. Opdrachtgever zegt dat het klopt. Ik ga er van uit dat het niet klopt wat de klant aanlevert en ga / laat het nameten. Een goede inmeting maakt dat het project staat of valt. Een tuin inmeten kost met 2 man 30 minuten. Meetbandje van 50 meter in de auto, eventueel een nivelleerapparaat voor de bestaande hoogten, A3'tje met plattegrond van de tuin (wat mij betreft met Paint gemaakt) en schrijf de maten er maar bij. Met potlood uiteraard, want pen loopt uit als het toevallig regenachtig is.Señor Sjon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:08:
Probleem is dat een derde partij niet weet wat wel en niet klopt op de tekening als de maatvoering ook al niet klopt. Waar ga je dan middelen met bestrating en hekken? Ga je het verschil van de maatvoering in het midden leggen? Ook relevant m.b.t. het bestellen van spullen. Een hovenier zou ervan uit mogen gaan dat een tekening van een architect in ieder geval de correcte maten geeft. Dat is de verantwoording in het voortraject die je als opdrachtgever hebt (of bij de architect daar neerlegt).
Als je weet dat zaken niet kloppen op tekening moet je dat echt heel duidelijk vooraf aangeven hoe er met die situaties omgegaan moet worden. Anders gaan ze het zelf verzinnen om niet stil te staan en dan is het altijd verkeerd. Ik krijg het idee dat er niet een dagstart oid overlegd is en je telkens achteraf voor verrassingen kwam te staan. Vaklieden houden er niet zo van dingen telkens overnieuw te doen.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Van een hovenier die een tuinrenovatie van 30K aanneemt, mag je toch wel wat meer verwachten dan het maar zelf verzinnen om niet stil te staan. Zeker als ze er niet van houden om dingen telkens overnieuw te doen. Van een professional, waar voor verkeerde maatvoering of onduidelijkheden blijkbaar vaker voorkomen, lijkt me dat niet te veel gevraagd. Het initiatief voor een dagstart zou dan ook gerust bij de aannemer kunnen liggen.Señor Sjon schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:08:
Anders gaan ze het zelf verzinnen om niet stil te staan en dan is het altijd verkeerd. Ik krijg het idee dat er niet een dagstart oid overlegd is en je telkens achteraf voor verrassingen kwam te staan. Vaklieden houden er niet zo van dingen telkens overnieuw te doen.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Tja eens hoor. Maar eindconclusie is dan dat je eigenlijk standaard met de opdrachtgever er doorheen moet.Martijn.C.V schreef op donderdag 14 september 2023 @ 13:19:
[...]
En dat is een prachtvoorbeeld van wat er gebeurd isHet is niet "Hoe ga je dat nameten?", maar "Hm, dit is apart. Ff op t lijstje dingen-met-klant-bespreken zetten". Het kan zo gedaan zijn ("Klopt, daar hebben we een halve meter struiken" of "Oh, dat had 3m moeten zijn, good catch!"). Dat uurtje extra communicatie kan je dus een paar dagen aan werk/materiaal/gedoe schelen!
NIVEA - Niet Invullen Voor Een Ander.
(was niet persoonlijk richting jeroenkb, t was gewoon en mooi voorbeeldje)
Dan nog moet er overleg vinden of die halve meter van het terras af gaat, of van het gazon. Als je vooraan begint met aanleggen, en je komt er aan het eind pas achter dat je een halve meter tekort komt... dan heb je echt je huiswerk niet gedaan.jeroenkb schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:09:
[...]
Tja eens hoor. Maar eindconclusie is dan dat je eigenlijk standaard met de opdrachtgever er doorheen moet.
Niet alles zal als apart overkomen. Terras van 2,5 ipv 3 meter diepte (als daar ruimte voor is) is niet raars aan.
DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS
Je refereert nu aan een ander soort situatie (en nogmaals ben het eens met alles bespreken etc). Er staat in een tekening natuurlijk geen 2,5 of 3 meter. Er staat gewoon 2,5 meter (die verder past in de rest van het ontwerp). Alleen de klant had eigenlijk 3 meter gewild, maar is fout door de ontwerper in het bestek gezet.Waterbeesje schreef op donderdag 14 september 2023 @ 14:45:
[...]
Dan nog moet er overleg vinden of die halve meter van het terras af gaat, of van het gazon. Als je vooraan begint met aanleggen, en je komt er aan het eind pas achter dat je een halve meter tekort komt... dan heb je echt je huiswerk niet gedaan.
Kan die halve meter fysiek niet: ook even een belletje. "Joh, ik wil dat terras van 3 meter maandag gaan aanleggen, maar ik heb maar 2,5 meter tussen de schutting en de schuur. Houd ik 'm gewoon op 2,5 meter?"
Even wat piketjes en eventueel een lijn spannen maakt al zó veel duidelijk! Daar loop je dan eerst met je klant langs of vraagt de klant te controleren of deze het er mee eens is. Heb je gelijk de maten buiten vast staan en de klant betrokken bij noodzakelijke aanpassingen.
Het leest wel erg (tussen de regels) als een klant die elke keer andere dingen wilt. En dat de hovenier er uiteindelijk klaar mee is om elke keer een gesprek aan te gaan om het tot dan verrichte werk weer aan te moeten passen omdat er weer een ander idee bij de opdrachtgever is ontstaan. Sommige mensen zijn communicatief niet sterk en hebben geen zin in ellenlange discussies. Maar bot niet meer in gesprek te willen gaan is natuurlijk wel een ander uiterste.Pauwl schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:26:
Ik vind het alleen jammer dat we tot nu toe niet eens kans krijgen om onze standpunten uit te leggen.
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Je vindt het dan de hovenier wel prima dat ie blind op andermans tekeningen vertrouwt zonder na te meten? En er maar iets van knutselt?Wild Chocolate schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:01:
@Pauwl Het verbaast me dat je:
a. van de architect accepteert dat op de tekening"niet alle maten helemaal goed waren",
b. van de hovenier verwacht dat hij dat voor je oplost.
Ik zou toch eerst ff met die architect gaan praten op het moment dat ik daar achter kwam. Die heeft TS waarschijnlijk ook gewoon stevig moeten betalen voor z'n werk.MikeyMan schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:30:
[...]
Je vindt het dan de hovenier wel prima dat ie blind op andermans tekeningen vertrouwt zonder na te meten? En er maar iets van knutselt?
[ Voor 14% gewijzigd door Sethro op 14-09-2023 19:06 ]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat zou niet de vraag moeten zijn. Dat zou ie bij het aannemen van de klus moeten nagaan. Of in ieder geval bij het uitzetten van de werkzaamheden. Dat is het moment om er iets van te zeggen. Niet achteraf na een hoop gesteggel.Wild Chocolate schreef op donderdag 14 september 2023 @ 18:57:
[...]
Ik zou toch eerst ff met die architect gaan praten op het moment dat ik daar achter kwam. Die heeft TS waarschijnlijk ook gewoon stevig moeten betalen voor z'n werk.
Het is natuurlijk de vraag wanneer de hovenier erachter kwam dat de tekeningen niet klopten, wat er toen al gedaan was.
Hmm, als ik jouw aannemer was zou ik je heel scherp aanpakken. Jouw opmerking klinkt als "dreigen, dan krijg je vanzelf gelijk". Vind ik niet echt een positieve grondhouding om tot een oplossing te komen.wowly schreef op donderdag 14 september 2023 @ 20:24:
Die kerel gaat geen gedoe maken voor die paar 1000 op een bedrag van 30k. Hij heeft al een hele dikke winst binnen en is al bezig ergens anders flink geld te maken..... Die zit niet te wachten op een geschil.
Aardig wat gewerkt met (onder)aannemers. Nooit geen gedoe gehad (op een elektricien na, maar die was aangenomen door de aannemer). 2 Broers welke beide uitvoerders zijn geweest (de een onlangs nu calculator). Kwestie van goed afspraken maken, elkaar eraan houden, rechtsbijstand in de buurt houden en de ander zijn winst gunnen.DjoeC schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:08:
[...]
Hmm, als ik jouw aannemer was zou ik je heel scherp aanpakken. Jouw opmerking klinkt als "dreigen, dan krijg je vanzelf gelijk". Vind ik niet echt een positieve grondhouding om tot een oplossing te komen.
Ga er vanuit dat jouw naam bij de komende MKB netwerkborrel rond gaat en dat je moeite gaat krijgen om in de toekomst nog dingen gedaan te krijgen.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Hier moest ik dan wel weer om lachen! Hovenier maakt er een potje van, maar TS moet oppassen dat zijn naam niet door het slijk gehaald wordt bij de netwerkborrel van de hoveniers.DjoeC schreef op donderdag 14 september 2023 @ 22:08:
[...]
Hmm, als ik jouw aannemer was zou ik je heel scherp aanpakken. Jouw opmerking klinkt als "dreigen, dan krijg je vanzelf gelijk". Vind ik niet echt een positieve grondhouding om tot een oplossing te komen.
Ga er vanuit dat jouw naam bij de komende MKB netwerkborrel rond gaat en dat je moeite gaat krijgen om in de toekomst nog dingen gedaan te krijgen.
Ook dat laatste is een dooddoener die ook heel vaak niet waar is.DjoeC schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 10:13:
@wowly @The End Gelukkig hebben jullie nog even kunnen lachen![]()
![]()
Maar, TS heeft maar een half verhaal gegeven. Dan ook nog alleen zijn perspectief hoewel er "veel discussie" is geweest. Vergeef me, ik vertrouw niemands verhaal alleen maar op z'n blauwe/bruine/groene/rooie ogen. Of wat een wijze oude oma altijd zei: Waar 2 vechten hebben 2 schuld.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq