Sennheiser Momentum 4 bellen via laptop werkt plots niet…

Pagina: 1
Acties:

• rhcn
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-12-2024
Sinds een aantal weken in bezit van de Sennheiser Momentum 4. Een perfecte hoofdtelefoon die ik met veel plezier gebruik. Tot vorige week had ik een 100% goede koppeling met mijn laptop. Inkomende Teams gesprekken aannemen, (un)muten tijdens meetings met een druk op de rechterschelpknop, opnemen van mijn tevens gekoppelde telefoon en daarmee automatisch muten van mijn laptop geluid etcetera.
Vorige week kreeg ik plots problemen met het geluid vanuit mijn laptop, enorm blikkerig… het ging niet meer over en heb daarom mijn koptelefoon helemaal uit de Bluetooth connecties van de laptop verwijderd en daarna weer gekoppeld. Geluid was weer als vanouds, maar alle functionaliteit zoals hierboven beschreven is plots helemaal weg. Alle functies werken niet meer. Voorbeeld: als ik 1x op unmute knopje druk gaat ipv Teams gesprek unmuten mijn telefoon Google search aan. Teamsgesprekken kan ik niet meer aannemen en indien met mijn muis het gesprek aangenomen werkt de Sidetone functie niet meer (wat eerst wel goed werkte).
Een factory reset heeft helaas geen uitkomst geboden.
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen en of ik ergens iets doms over het hoofd zie… bij voorbaat hartelijk dank voor het meedenken…!!