Touch screen iPhone 6s werkt niet meer na vervanging scherm.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dora kaspers
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 01-10-2023
Mijn vraag
...touch screen werkt niet meer na vervanging scherm iPhone 6s

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...alles geprobeerd maar naar wat ik vernomen heb is het Apple dat dit niet toelaat omdat Apple het scherm zelf niet vervangen heeft. Klopt dit?
Dank bij voorbaat.

[ Voor 49% gewijzigd door Dora kaspers op 13-09-2023 19:35 ]

Beste antwoord (via Dora kaspers op 13-09-2023 21:33)

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:51
Dus niet touch screen maar Touch ID. Dat is inderdaad aan Apple. Dat gaat niet meer werken als ze de oorspronkelijke Touch ID niet terug hebben gezet.

Alle reacties

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Dora kaspers schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:32:
Mijn vraag
...

...

...
Die ... staan er natuurlijk niet voor niets.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-05 06:22
Dora kaspers schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:32:
Mijn vraag
...touch screen werkt niet meer na vervanging scherm iPhone 6s

...

...alles geprobeerd maar naar wat ik vernomen heb is het Apple dat dit niet toelaat omdat Apple het scherm zelf niet vervangen heeft. Klopt dit?
Dank bij voorbaat.
Teruggaan naar de winkel/het bedrijf wat je scherm heeft vervangen? Of heb je het scherm zelf vervangen?

• Dora kaspers
Het bedrijf was niet op de hoogte dat dit zou kunnen maar volgens hun is de reden dat Apple dit weigert omdat zij het scherm niet vervangen hebben. De vervanging moest dus bij Apple gebeuren. Is dit zo of is er toch een andere mogelijkheid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
er zitten wat haken en ogen aan niet door (erkende) apple reparateurs. Maar totaal niet werken betekend eerder dat er iets is gesloopt tijdens het installeren van het scherm

• Dora kaspers
Euh? Dus het is niet Apple die het weigert?

Ik krijg steeds de melding: op deze iPhone kan u geen touchscreen gebruiken. Melding van Apple. Terwijl ik voor vervanging scherm altijd touch gebruikte. “ De Touch ID configuratie kan niet worden voltooid.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:03
Dora kaspers schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:59:
Euh? Dus het is niet Apple die het weigert?

Ik krijg steeds de melding: op deze iPhone kan u geen touchscreen gebruiken. Melding van Apple. Terwijl ik voor vervanging scherm altijd touch gebruikte. “ De Touch ID configuratie kan niet worden voltooid.”
Wat @Pendora zegt. Ze hebben waarschijnlijk meerdere onderdelen gesloopt. Ik denk dat ze wat bekabeling kapot hebben getrokken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:23
Is het de Touch ID die niet werkt of het gehele aanraakscherm? Als het Touch ID is... dat komt doordat je er een niet-Apple scherm in hebt laten zetten. Als het hele aanraakscherm niet werkt dan heeft je reparateur iets gesloopt.

Maar vul a.u.b. voortaan de gehele startpost in en wees duidelijk in het omschrijven van je probleem, want het is nu een beetje gokken wat je bedoelt.

• Dora kaspers
Touch ID en toegangscode: ik voer de toegangscode in zonder problemen, dan touch …. Krijg ik het volgende: iPhone ontgrendeling, ITunes…. en de volgende. Wanneer ik alles probeer aan te zetten valt het terug op grijs. Kan niet worden voltooid.

Sorry voor de onduidelijkheid maar het is de 1 ste keer dat ik tweakers gebruik en ben niet meer van de jongste.
Bedankt. 😊

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Pendora
Dus niet touch screen maar Touch ID. Dat is inderdaad aan Apple. Dat gaat niet meer werken als ze de oorspronkelijke Touch ID niet terug hebben gezet.
Pagina: 1