Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal heb me een Samsung a300 gekocht met een Dutchtone allin180 aboo maar nu krijg ik die Wap functie niet aan de praat heb ook al gekeken op hun site zelf maar daar staat de a300 nog niet eens bij kan mij iemand raad geven ??

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:43 schreef JAP het volgende:
hoi allemaal heb me een Samsung a300 gekocht met een Dutchtone allin180 aboo maar nu krijg ik die Wap functie niet aan de praat heb ook al gekeken op hun site zelf maar daar staat de a300 nog niet eens bij kan mij iemand raad geven ??
Ik heb ook een Samsung SGH-A300 maar heb wel KPN.
Nu wilde ik M-Info (= WAP van KPN) maar mijn toestel en instellingen stonden er ook nie bij op de site.
Ik heb ze dus een e-mail gestuurd en de instellingen + beschrijving gevraagd en ja hoor de volgende dag netjes een e-mail met instellingen en beschrijving *D dus dat kan je ook effe proberen mailen naar Dutchtone :9 effe crea en je komt er wel SUC6 der mee.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 16:00
gewoon ff een profiel aanmaken in je wap browser met de gegevens van bijvoorbeeld de siemens C35...heb ik ook gedaan...verbinding op niet veilig zetten en dan is het ok...alleen hotmail inbox en andere invuldingen doen het nie bij mij

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539