Wat ga je met je laptop doen?
Vooral af en toe gamen. Mijn oude laptop kan al jaren geen nieuwe games meer aan dus ik zoek een nieuwe om wat in te halen. Maar ik zou wel graag een laptop willen die de komende jaren nieuwe games nog kan draaien. Het is niet zo erg als dat op lagere settings moet of dat de zwaarste games niet kunnen. Baldurs Gate 3 of Diablo 4 zou ik bijv. wel graag willen draaien.
Naast gamen geen intensieve eisen qua software.
Wat is je budget?
Omdat ik ook niet zoveel game liever niet teveel, zeg max. 1000,-, of daar iets boven als de prijs/kwaliteit dat onderbouwt.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet echt. Gebruik hem vooral thuis op verschillende plekken. Gamen hoeft ook niet op de batterij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-Merk maakt me niet zozeer uit.
-15 inch
-Liever niet teveel 'gaming look', (liever geen kerstlampjes etc.)
Ik zat naar deze 3 te kijken, bijvoorbeeld:
Maar ik twijfel vooral of een rtx3060 nodig is tov de 3050. Krijg een beetje verschillende indrukken van de 3050 als ik naar wat benchmarks en videos kijk.
Verder heb ik geen ervaring met deze merken.
uitvoering: MSI Thin GF63 12UC-685NL
uitvoering: Medion Erazer Deputy P25 MD62343
uitvoering: Lenovo IdeaPad Gaming 3 15ACH6 (82K2019XMH)
Vooral af en toe gamen. Mijn oude laptop kan al jaren geen nieuwe games meer aan dus ik zoek een nieuwe om wat in te halen. Maar ik zou wel graag een laptop willen die de komende jaren nieuwe games nog kan draaien. Het is niet zo erg als dat op lagere settings moet of dat de zwaarste games niet kunnen. Baldurs Gate 3 of Diablo 4 zou ik bijv. wel graag willen draaien.
Naast gamen geen intensieve eisen qua software.
Wat is je budget?
Omdat ik ook niet zoveel game liever niet teveel, zeg max. 1000,-, of daar iets boven als de prijs/kwaliteit dat onderbouwt.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet echt. Gebruik hem vooral thuis op verschillende plekken. Gamen hoeft ook niet op de batterij.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
-Merk maakt me niet zozeer uit.
-15 inch
-Liever niet teveel 'gaming look', (liever geen kerstlampjes etc.)
Ik zat naar deze 3 te kijken, bijvoorbeeld:
Maar ik twijfel vooral of een rtx3060 nodig is tov de 3050. Krijg een beetje verschillende indrukken van de 3050 als ik naar wat benchmarks en videos kijk.
Verder heb ik geen ervaring met deze merken.
uitvoering: MSI Thin GF63 12UC-685NL
uitvoering: Medion Erazer Deputy P25 MD62343
uitvoering: Lenovo IdeaPad Gaming 3 15ACH6 (82K2019XMH)