Wijziging User Review - robinr110

Pagina: 1
Acties:
  • 356 views

Vraag

• shadowblaza
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-08 22:19
Hoi,

Ik heb recent een evo plus 970 mogen verkopen op vraag en aanbod en in het algemeen ging het gewoon vlekkeloos.
Helaas kon ik niet iedereen zijn bericht beantwoorden want ik kreeg binnen een uur een stuk of 30/40 berichten binnen.

Een koper heeft een mooie bod gemaakt, uiteindelijk hebben wij een deal en op hetzelfde dag is de harddisk opgestuurd en daarbij staat mijn advertentie als verkocht.
Helaas waren sommige mensen niet blij met het feit dat ik niet op hun bericht had beantwoord want vanochtend kreeg ik een kinderachtige slechte review met als commentaar": "Reageert niet op berichten, waardeloos!"
robinr110 heeft helaas moeite met begrijpend lezen want er stond duidelijk verkocht op mijn advertentie.

Is er een mogelijkheid dat jullie de review van robinr110 kunnen wijzigen of zelfs verwijderen? want ik vind het een beetje onterecht dat ik een slecht review krijgt terwijl robinr110 zelf niet op mijn berichten reageert.

Bij voorbaat bedankt voor jullie hulp en geduld.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:35

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie, dus geen review. Bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.