• fredgoof01
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13-09-2023
Je hebt via Tele2 unlimited. Dat is betaalbaar en weinig riskant voor het financiele. En dan ineens zit je bij Odido. Beginnen dan de dure rekeningen wrer te komen?

• fredgoof01
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 13-09-2023
Ik wil vandaag iets met jullie delen over mijn ervaring met Tele2, mijn Simkaart leverancier. Misschien hebben jullie ook iets soortgelijks meegemaakt, of misschien kan mijn verhaal je helpen om in de toekomst problemen te voorkomen.
Een tijdje geleden besloot ik om bij Tele2 voor een unlimited abonnement te gaan. Dit betekent onbeperkt bellen en internetten. Ideaal voor iemand zoals ik, die vaak in het buitenland is en geen zorgen wil maken over hoge onvoorziene kosten. Het werkte perfect, tot Tele2 overging in Odido.
Sinds de overgang naar Odido krijg ik, wanneer ik in Duitsland, België en Frankrijk ben, berichten over het overschrijden van mijn bundel. Dat is vreemd, toch? Waar is mijn unlimited gebleven?
Ik heb geprobeerd contact op te nemen met Odido, maar ze zijn niet gemakkelijk te bereiken. Ze hebben alleen een chatfunctie, en laten we eerlijk zijn, die chatbot houdt zich een beetje van de domme.
Ik ben behoorlijk geschrokken van deze verandering en ik vind de manier waarop dit is gegaan ronduit grensoverschrijdend. Ik voelde me geroepen om dit te delen, niet alleen om mijn ongenoegen te uiten, maar ook om jullie te waarschuwen. Als je ook een abonnement hebt bij Odido (of Tele2), let dan goed op je bundel wanneer je de grens overgaat!
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt? Laat het me weten in de reacties.
Bedankt voor het lezen!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:39
Je kan ze gewoon bellen hoor. Lijkt me gewoon een foutje ergens.

[ Voor 37% gewijzigd door sig69 op 13-09-2023 12:36 ]

Roomba E5 te koop

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Jou onbeperkt is niet onbeperkt in buitenland/eu
Van 2gb tot 50gb. Gebruik in het buitenland.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
sig69 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:35:
Je kan ze gewoon bellen hoor. Lijkt me gewoon een foutje ergens.
Dit. Lijkt me verder niet iets waarmee wij kunnen helpen, dus ik doe hier een slotje op.

Dit topic is gesloten.