Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
[search=ben gsm].
Ben negeert-ie. Dat is niet omdat het een klein woord is, maar omdat het een noise woord is. "ben" staat namelijk in _elk_ topic wel een keertje (Ik ben op zoek...). Dus op ben zoeken heeft geen zin (en is _dus_ ook uitgeschakelt).
Ben negeert-ie. Dat is niet omdat het een klein woord is, maar omdat het een noise woord is. "ben" staat namelijk in _elk_ topic wel een keertje (Ik ben op zoek...). Dus op ben zoeken heeft geen zin (en is _dus_ ook uitgeschakelt).
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Dan denk ik dat je over het algemeen gewoon fout zoekt 
En voor het voorbeeldje van ben helpt een extra forum ook niet.
Ik persoonlijk vind Internet & Telefonie een prima combinatie en zie niet waarom ze gescheiden zouden moeten worden.
En voor het voorbeeldje van ben helpt een extra forum ook niet.
Ik persoonlijk vind Internet & Telefonie een prima combinatie en zie niet waarom ze gescheiden zouden moeten worden.
Op dinsdag 04 september 2001 19:38 schreef www.Goku.nl het volgende:
Een zoektocht naar "GSM netwerk" levert je bijvoorbeeld een prachtig lange rij resultaten op... alleen vrijwel alles gaat over computernetwerken.
Zal wel iets missenJe zoekactie naar 'gsm netwerk' leverde 123 resultaten op. Resultaten 1 - 50.