Dag allemaal!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal mijn nieuwe PC gaan dienen om te gamen, afentoe te streamen voor de fun etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3.500€+-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een future proof build
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een Nvidia en Intel fan-boy hoewel ik eigenlijk weinig technische kennis heb.. maar heb tot deze datum altijd Nvidia & Intel gehad en ben daar 100% tevreden van, why change? Kost wel meer dan AMD maar ik ben ook niet anti team red want ik kan eigenlijk geen goede argumenten aanhalen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vraag me af of het slim is om 3 M.2 SSD's te halen.. waarom? Ik heb graag m'n besturingssysteem op een aparte M.2 draaien die enkel dedicated is voor het besturingssysteem... maar ik vraag me dus af of dit dom is?
Ga je overklokken?
Geen interesse in.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen of er fouten zitten in mijn build (alsook case-hoogte etc) of er betere alternatieven zijn? Ga ik niet te overkill?
Bedankt voor de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk zal mijn nieuwe PC gaan dienen om te gamen, afentoe te streamen voor de fun etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3.500€+-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een future proof build
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben een Nvidia en Intel fan-boy hoewel ik eigenlijk weinig technische kennis heb.. maar heb tot deze datum altijd Nvidia & Intel gehad en ben daar 100% tevreden van, why change? Kost wel meer dan AMD maar ik ben ook niet anti team red want ik kan eigenlijk geen goede argumenten aanhalen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vraag me af of het slim is om 3 M.2 SSD's te halen.. waarom? Ik heb graag m'n besturingssysteem op een aparte M.2 draaien die enkel dedicated is voor het besturingssysteem... maar ik vraag me dus af of dit dom is?
Ga je overklokken?
Geen interesse in.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mij kunnen zeggen of er fouten zitten in mijn build (alsook case-hoogte etc) of er betere alternatieven zijn? Ga ik niet te overkill?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 441,- | € 441,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z790-H GAMING WIFI | € 279,- | € 279,- |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4090 X3 OC | € 1.669,- | € 1.669,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 99,90 | € 99,90 |
3 | Ventilators | be quiet! Pure Wings 2 PWM, 120mm | € 9,11 | € 27,33 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2D6000C36 | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 158,99 | € 158,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 94,90 | € 94,90 |
2 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 149,97 | € 299,94 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.273,86 |
Bedankt voor de hulp!