Onlangs van MP een Z11 case gekocht met wat defecte inhoud. De Z11 was ook redelijk gehandhaafd met missende schroefjes en wat afgeknipte/kapot gerukt kabels. Maakt niet uit, was een koopje. Uiteindelijk alles wat kapot was (ook de ARGB hub) uit de kast gehaald en een ander moederbordje erin. Alleen toen ik klaar was zag ik de logica niet helemaal van de kast. Wie zo'n kast heeft snap denk ik wel wat ik bedoel, een kabeltje in- en uitsteken was naar mijn idee erg omslachtig. Vandaar een kleine casemod 
:strip_exif()/f/image/QmgISNqnCRldHZRoazemMQG9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BKimkVRGrAs0wo7KTn6XbeFN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQzv7YGNCM9c0VjzEcoNiOPK.jpg?f=fotoalbum_large)
Kosten: De Z11 kostte me €60,- maar daar heb ik nog verder een goede ROG RYUJIN 240 zonder fans aan overgehouden. Kast voor de moederbord tray was €15,- van MP. Verder had ik nog zelf wat NZXT fans liggen, een ARGB standalone controllertje van Amazon voor €9 en 2 decoupeerzaagjes voor bijna €7,-. Ohja, en een zwart aluminium L-profiel 30x30mm van Karwei voor €10,-
Is het perfect? Nee, maar het uiteindelijke doel was niet echt het eindresultaat maar meer de tijd en denkwerk eraan besteed. Heb even vakantie, vandaar.
Zit overigens nu een M-ATX bordje (standaard alleen ITX) in, zou zelfs een ATX in passen maar die had ik niet.
:strip_exif()/f/image/QmgISNqnCRldHZRoazemMQG9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BKimkVRGrAs0wo7KTn6XbeFN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qQzv7YGNCM9c0VjzEcoNiOPK.jpg?f=fotoalbum_large)
Kosten: De Z11 kostte me €60,- maar daar heb ik nog verder een goede ROG RYUJIN 240 zonder fans aan overgehouden. Kast voor de moederbord tray was €15,- van MP. Verder had ik nog zelf wat NZXT fans liggen, een ARGB standalone controllertje van Amazon voor €9 en 2 decoupeerzaagjes voor bijna €7,-. Ohja, en een zwart aluminium L-profiel 30x30mm van Karwei voor €10,-
Is het perfect? Nee, maar het uiteindelijke doel was niet echt het eindresultaat maar meer de tijd en denkwerk eraan besteed. Heb even vakantie, vandaar.
Zit overigens nu een M-ATX bordje (standaard alleen ITX) in, zou zelfs een ATX in passen maar die had ik niet.